Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی عبدیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی سه ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: در این مدت ۶۹ نفر از محکومین جرایم غیر عمد استان با بیش از ۲۲۴ میلیارد ریال بدهی از زندان آزاد شدند که بیش از ۲۵ میلیارد ریال آن از محل کمک خیرین و ۵۷ میلیارد ریال نیز با گذشت شاکیان پرونده تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: برای بیش از ۱۳۵ میلیارد ریال از این بدهی ها، نیز تقاضای اعسار داده شد که با کمک و مساعدت ریاست دادگستری استان و قضات، مورد قبول قرار گرفت و مقرر شد تا مددجویان به صورت اقساط این قسمت از بدهی خود را پرداخت کنند.

وی گفت: جرایم این مددجویان شامل یک نفر حوادث کارگاهی، یک نفر قتل غیرعمد، ۴۶ نفر بدهکاران مالی، ۱۲ نفر عدم پرداخت مهریه و ۹ نفر عدم پرداخت نفقه بوده است.

عبدیان اضافه کرد: زندانیان جرایم غیرعمد مالی بدلیل محکومیت های غیر کلاهبرداری، به واسطه ناتوانی در پرداخت بدهی های مربوط به دیه، نفقه، مهریه و چک و تعهدات مالی در زندان بسر می برند که خوشبختانه با کمک خیرین، بخش قابل توجهی از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی گفت: زندانیان جرایم مالی غیرعمد در واقع خلافکار و مجرم نیستند و بدون اینکه در ارتکاب به جرم نقشی داشته باشند، متحمل ضرر و خسارت های مادی و معنوی بسیار شده اند و بر این اساس انتظار می رود کمک خیران و نیکوکاران بتواند زندگی تازه ای را به این زندانیان ببخشد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان قزوین با اشاره به آزادی یکی از زندانیان به مناسبت میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: این مددجو در طی ۱۳ سال گذشته به دلیل عجز در تودیع وثیقه قانونی از هیچگونه مرخصی بهره مند نشده بود که به حمداله و به برکت دهه کرامت و با کمک خیرین شرایط بازگشت مجدد به جامعه برای وی مهیا شد. 

عبدیان در پایان از همه خیرین و مردم نوع دوست استان درخواست کرد کمک های مالی خود را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به شماره حساب ۰۱۰۵۲۵۸۱۸۹۰۰۰ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۲۷۱۴ بانک ملی به نام ستاد دیه واریز کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین ستاد دیه خیرین میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ یدالله روحانی‌منش از آزادی زندانی جرایم غیرعمد با عمل نیک یک پیرمرد خبر داد و گفت: صبح امروز این خیر به همراه خانواده‌اش به ستاد دیه آمد و در آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد کمک کرد.

او با اشاره به اینکه این زندانی متولد سال ۱۳۶۵ و دارای دو فرزند کوچک بوده و ۶ ماه است در زندان به سر می‌برد گفت: دسته چک این فرد مفقود شده و کسی از آن سوء استفاده کرده بود که در نهایت محکوم به پرداخت بدهی ۷۰ میلیون تومان شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به اینکه این پیرمرد ۳۰ میلیون تومان در آزادی این زندانی کمک کرد و بقیه توسط ستاد دیه پرداخت می‌شود افزود: فروردین ۲۳ زندانی جرایم غیرعمد در همدان آزاد شدند که ۳ نفر خانم و ۲۰ نفر آقا بودند.

روحانی منش گفت: در حال حاضر ۲۷۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به سرمی‌برند و نیازمند یاری خیران هستند.

دیگر خبرها

  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد