Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محمدمهدی اعلایی روز شنبه با اعلام این مطلب به ایرنا افزود: دولت با تورم بالایی کشور را در اختیار گرفته است و امکان توقف سریع آن وجود ندارد و باید با مدیریت و صبر در مسیر اصلاح قرار گیرد که در این زمینه با تمام توان اقداماتی را انجام می دهد.

اصلاح نظام یارانه‌ای کشور، اصلاح دخل و خرج دولت و عدم استقراض از بانک مرکزی، پرداخت بدهی‌های دولت گذشته، اصلاح روند اخذ مالیات و مقابله با کسانی که فرار مالیاتی داشته اند و بسیاری از موضوعات دیگر از جمله مواردی هستند که دولت برای اصلاح نظام اقتصادی کشور انجام داده و در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده‌ عالی دولت در استان با بیان اینکه به آینده امیدوار هستیم، یادآورشد: رفت و آمدهای خارجی این روزها و هفته های اخیر کشور آن هم در شرایطی که برخی از کشورها به دنبال خلل در اجرای برجام هستند نشان دهنده یک نگاه راهبردی در سیاست خارجی دولت است و به طور قطع دنیا متوجه این رویکرد جمهوری اسلامی است. 

وی افزود: فضای مدیریت دولت جدید در استان به دنبال طراحی فرآیندهایی در جهت تعالی همه جانبه استان است و برای ورود به این مسیر باید به موضوعات به گونه دیگری نگاه کنیم و اجازه دهیم فکرهای نو و انسان های متخلق و خوش فکر به عرصه‌ها ورود کنند. 

اعلایی گفت: بسیاری از مدیران استان را نخبگان جوان، با تجربه و با انگیزه تشکیل می دهند و تلاش‌های این افراد به زودی نمود پیدا خواهد کرد که ابتدایی ترین آنها سالم سازی و فساد ستیزی فضای مدیریتی این استان است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: معمولا دولت ها در ماه های نخست وارد امور پیچیده و سخت نمی شوند ولی از آنجایی که نیّت بر این بود که که مسائل و مشکلات به دور از غوغاسالاری و تبلیغ در مسیر درست قرار گیرد، دولت در این مسیر ورود کرد و وارد اصلاح اقتصادی شد، موضوعی که دارای تبعات در کوتاه مدت است ولی در میان مدت به طور قطع نتایج مطلوبی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: دولت با تورم بالایی کشور را در اختیار گرفته است و امکان توقف سریع آن وجود ندارد و باید با مدیریت و صبر در مسیر اصلاح قرار گیرد که در این زمینه دولت با تمام توان اقداماتی را انجام می دهد.

به گفته اعلایی ، از ابتدای استقرار دولت سیزدهم، دولتمردان با ۲ مشکل اساسی به نام کرونا و اقتصاد در کشور همراه بودند که باید برای برطرف شدن آن تدبیر می کردند.

وی افزود: در همین راستا، دولت به صورت همزمان مدیریت بیماری کرونا و اصلاح نظام اقتصادی کشور را در دستور کار قرار داد و در وهله نخست، حضور جدی شخص اول اجرایی کشور و همراهی مردم و تدبیر منجر به مدیریت بیماری کرونا شد. 

اعلایی گفت: مدیریت بیماری کرونا یک توفیق برای دولت و یک اتفاق خوب برای مردم بود و نشان داد که با تدبیر و همراهی مردم و دولت مشکلات برطرف خواهد شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم دولت درمان بیماری بغرنج اقتصاد کشور بود که با شرایط پیچیده بین المللی در زمینه تأمین غذا هم همراه شد و اگر مدیریت درستی نمی شد در این زمینه هم با چالش های جدی تری روبرو می شدیم.

برچسب‌ها برجام استان قزوین قزوین دولت استانداری قزوین جمهوری اسلامی بانک مرکزی دولت سیزدهم محمدمهدی اعلایی پروندهٔ خبری بیستمین سفر استانی دولت؛ حضور رییس جمهور در دیار مینودری 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام استان قزوین قزوین برجام استان قزوین قزوین دولت استانداری قزوین جمهوری اسلامی بانک مرکزی دولت سیزدهم محمدمهدی اعلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که «برخی نمایندگان مجلس ادعا کردند که رفع فیلترینگ با امضای رئیس جمهور است، شما این را تایید می‌کنید؟»، اظهار داشت: قانون وجود دارد، سازوکار پیش بینی شده، توصیه میکنم دوستان قانون جرایم رایانه‌ای را مطالعه کنند و ببینند که چیست.

به گزارش ایلنا، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری در جمع خبرنگاران حاضر در حیات دولت گفت: روز معلم را به همه معلمان عزیز کشور و اساتید دانشگاهی کشور تبریک عرض میکنم، همچنین روز کارگر را به همه زحمتکشان تبریک و تهنیت عرض میکنم و آروزی تندرستی و سلامتی داریم.

به مناسبت روز معلم به همه معلمانی که از طریق نرم‌افزار شاد با دانش آموزان خود در ارتباط هستند، یک بسته رایگان استفاده از شاد را در تعامل با اپراتور‌های ارتباطی طراحی کردیم و معلمان عزیزی که از شاد استفاده می‌کنند می‌توانند بدون محدودیت زمانی یک بسته ۳۰ گیگابایتی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گرد استفاده کند تا هروقت که تمام شود، برای کسانی که در شاد فعال می‌شوند به صورت اتوماتیک فعال می‌شوند.

وی درخصوص زمان تاسیس پایگاه پایگاه چابهار، عنوان کرد: پایگاه فضایی جدیدی که در جنوب کشور در دست ساخت داریم در همین دولت احداث آن آغاز شد، الحمدلله کار دارد انجام می‌شود. امیدواریم که امسال بتوانیم فاز اول آن را به اتمام برسانیم و بتوانیم اولین پرتاب را داشته باشیم که پایگاه راهبردی مهمی برای صنعت فضای کشور خواهد بود.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که «برخی نمایندگان مجلس ادعا کردند که رفع فیلترینگ با امضای رییس جمهور است، شما این را تایید می‌کنید؟»، اظهار داشت: قانون وجود دارد، سازوکار پیش بینی شده، توصیه میکنم دوستان قانون جرایم رایانه‌ای را مطالعه کنند و ببینند که چیست.

وی در رابطه با فروش خطوط رند به قیمت‌هایی گران‌تر از نرخ مصوب، ابراز داشت: مصوباتی درخصوص واگذاری خطوط رند وجود دارد که اگر در چارچوب آن مصوبات انجام دهند به هر حال منعی وجود ندارد اما برای واگذاری خط به قیمت مصوب، مقرراتی وجود دارد که معمولا براساس همان مصوبات انجام می‌شود.

زارع در رابطه با امکان و احتمال ارایه خدمات پرتاب ماهواره به سایر کشورها بعد از تاسیس ایستگاه پراب جنوب، گفت: بله ما همین الان هم این امکان را داریم اما در پایگاه جدیدی که می‌سازیم امکان قرار دادن ماهواره در لایه‌های مختلف و مدارهای مختلف فراهم می‌شود، در حال رایزنی هستیم و تلاش ما این است که تا پایان دولت این مساله محقق شود.

دیگر خبرها

  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور