Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان تهران گفت: فرایند برخورد با مشترکان بد مصرف در بخش آب تهران از همان روز نخست تابستان آغاز شده است.

«محمدرضا بختیاری» در گفت‌وگو با ایران اکونومیست افزود: ۵ درصد مشترکان آب در تهران جزو مشترکان بد مصرف هستند.

وی ادامه داد: مشترکان بد مصرف مشترکانی هستند که بیش از الگوی تعیین شده در هر ماه مصرف دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خاطرنشان ساخت: مشترکانی که بیش از ۲۸ مترمکعب آب در هر ماه مصرف دارند جزو مشترکان بد مصرف هستند که باید میزان مصرف خود را کنترل کنند.

بختیاری گفت: پیک مصرف آب در تهران از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۵ است و اگر مشترکان بد مصرف در این بازه زمانی رعایت نکنند به طور جد با آنها برخورد خواهد شد و قطع آب می‌شوند.

وی  ادامه داد: در تهران ۴۰ درصد مشترکان آب مصرف مطابق الگو و ۲۰ درصد مصرف کمی بیش از الگو دارند. در همین حال، حدود ۳۵ درصد پرمصرف و ۵ درصد بد مصرف هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: این مشترکان بد مصرف که ۵ درصد از کل مشترکان را در بر می‌گیرند بیش از ۱۵ درصد از آب مصرفی را به خود اختصاص می‌دهند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: محمدرضا بختیاری ، صرفه جویی در مصرف آب ، شرکت آب و فاضلاب استان تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمدرضا بختیاری صرفه جویی در مصرف آب شرکت آب و فاضلاب استان تهران آب و فاضلاب استان تهران مشترکان بد مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک تهران گفت: با هدف کاهش معضلات زیست محیطی و حفظ منابع آب‌های زیرزمینی، کارواش‌های منطقه یک تهران ساماندهی شد.

احسان صفایی افزود: ۲۳ کارواش شناسایی شدند که ۹ مورد متعلق به اماکن نظامی و ۱۳ مورد متعلق به اشخاص حقیقی هستند.

وی گفت: برابر تعامل انجام شده با شرکت آب و فاضلاب همه کارواش‌های اشخاص حقیقی به جز یک مورد که مجهز به شبکه تصفیه فاضلاب بود ملزم به اتصال به شبکه تصفیه فاضلاب شهری شدند.

معاون شهردار منطقه یک به دیگر معضلات کارواش‌ها اشاره کرد و گفت: بهره برداری بی رویه و غیر مجاز از چاه‌های آب و سفره‌های آب زیرزمینی از دیگر معضلات است که در این خصوص نیز ۶ مورد چاه غیر مجاز توسط شرکت آب منطقه‌ای شناسایی شدند که از این تعداد ۲ چاه غیر مجاز طی مراحل قانونی مسدود و ۴ مورد دیگر نسبت به اخذ مجوز از شرکت مذکور اقدام کردند.

او درباره کارواش‌های متعلق به اماکن نظامی نیزگفت: ضمن انجام مکاتبه با امور نهادها، سازمان‌ها و نیرو‌های مسلح مکاتبه و جلسات مشترکی با نمایندگان در اینباره برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین