Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:08:56 GMT

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۸۸۰۶

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

روزنامه پیام سپیدار در تیتر نخست شماره یک هزار و ۹۲۷ خود نوشت: طلای کثیف البرز بدون ارزش افزوده دفن می شود.

مجید درگی سرپرست اداره کل محیط زیست البرز گفت: متاسفانه شاهد ساده ترین راه و شاید بدترین شکل برای مدیریت زباله در استان البرز هستیم که به شکل دفن انجام می شود.

چاه های آب اراضی کشاورزی و باغی تفکیک و تغییر کاربری شده پلمب می شوند، مشکل اراضی روستای خور حل شد، امسال معافیت های مالیاتی برای شهرک های صنعتی اشتهارد لحاظ می شودف احتمال مسافرگیری آزمایشی متروی کرج در نیمه دوم امسال و رفع تصرف ۱۶ هکتاری از اراضی ملی شهرستان ساوجبلاغ از دیگر عناوین نخست این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام آشنا دیگر روزنامه البرزی نیز در تیتر نخست شماره ۲ هزار و ۸۱ خود به موضوع نشست خبری رییس شورای قضایی البرز پرداخت و نوشت: نگاه قوه قضاییه به مشکلات مساله محور است.

ویژه برنامه های دادگستری البرز در هفته قوه قضاییه با نشست خبری رییس شورای قضایی البرز آغاز شد، در این نشست دکتر حسین فاضلی هریکندی سخنان خویش را با گرامیداشت یاد و نام شهید دکتر بهشتی آغاز کرد و در ابتدا به ارائه گزارش عمکلرد دادگستری استان البرز طی یک سال گذشته پرداخت و سپس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

احتمال مسافرگیری آزمایشی متروی کرج در نیمه دوم امسال، هدف جهادی دولت رفع گرفتاری مردم است، طرح مدرسه تابستانه در مدارس ابتدایی البرز اجرا می شود، تسریع در تحویل مسکن مهر با مشارکت دستگاه های خدمات رسان میسر می شود و سرمقاله ای تحت عنوان نرخ مثبت ازدواج و اما و اگرهای فرهنگی، اقتصادی از دیگر مطالبی است که این روزنامه در این نسخه به آنها پرداخته است.

آرمان میهن نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۲۸ خود به نقل از استاندار البرز نوشت: افزایش اجاره بها بیش از ۲۵ درصد در کلانشهر ها غیر قانونی است.

صنایع جدید البرز سه هزار نیروی انسانی جذب می کنند، دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به ایران و اسلام هستند، بهره برداری آزمایشی بخشی از مترو کرج احتمالا نیمه دوم امسال آغاز می شود، اجازه تخریب فات تاریخی امامزادگان البرز را نمی دهیم و سرمقاله ای تحت عنوان قواعد دستور کار تصمیم گیری از دیگر مطالب این روزنامه است.

روزنامه دنیای هوادار شماره یک هزار و ۴۷ خود را به ویژه نامه ای در خصوص عملکرد دادگستری البرز به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه اختصاص داده است.

در صفحه نخست این روزنامه به نگاه اجمالی بر اهم اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان پرداخته شده است.

سپهر ایرانیان روزنامه سراسری که در البرز چاپ می شود در تیتر نخست شماره یک هزار و ۳۳۹ خود به سخنان خطیب جمعه تهران اشاره کرد و نوشت: دستگاه قضا، نگهبان قانون و پاسدار امنیت مردم.

آیت الله کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه تهران ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، گفت: قوه قضاییه هم نگهبان قانون است و هم پاسدار امنیت مردم قانونمدار است.

مساله اصلی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر تامین اعتبار استف واقعه هفت تیر، سند مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی، حذف ارز چهار و ۲۰۰ تومانی به اموال متروکه رسید، دستور رییسی برای بررسی فوری تخلف احتمالی در واردات نهاده های دامی، طلای آسیا بر گردن دختر تکواندوکار ایران و دستور رییس دستگاه قضا برای پیگیری تخلفات یک وارد کننده نهاده های دامی از دیگر موضوعاتی است که به آن پرداخته شده است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج  دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه  هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه است.

برچسب‌ها معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته قوه قضاییه استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته قوه قضاییه استان البرز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته قوه قضاییه استان البرز تیتر نخست شماره هفته قوه قضاییه شماره یک هزار استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 منطقه بالکان، بازاری جدید برای پهپادهای ایرانی است... احتمال دارد صربستان مشتری جدید پهپادهای 20 هزار دلاری ایران باشد؛ یکی از 24 کشوری که رسانه‌های عربی می‌گویند مشتری پهپادهای ایرانی هستند. این گزارش رسانه‌های عربی درباره بازار بزرگی که بر روی این صنعت نظامی ایران باز شده را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید