Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:22:13 GMT

کمپ اسکان اضطراری بندرچارک تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۸۹۶۱

کمپ اسکان اضطراری بندرچارک تقویت می‌شود

مختار سلحشور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پایین بودن شدت پس لرزه های پس از زمین لرزه ۲۴ خرداد این کمپ اسکان اضطراری چندان استفاده‌ای نداشت اما با توجه به زمین لرزه پنج و ۶ دهم ریشتری امروز احتمال افزایش استفاده از آن وجود دارد.

وی ادامه داد: از ۲۴ خرداد تا کنون افزون بر ۱۰۰ زمین لرزه در منطقه چارک استان هرمزگان رخ داده که در هیچکدام مصدوم و خسارت جانی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: زمین لرزه امروز هم براساس گزارش‌های تهیه شده تا کنون و بررسی های انجام گرفته مصدوم و آسیب دیده و از دست رفته نداشته است اما خسارت هایی مانند ترک خوردگی به منازل و بناها وارد آمده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان افزود: به دلیل وسعت منطقه متاثر از این زمین لرزه ها بررسی ها هنوز خاتمه نیافته و تیم‌های ارزیاب در حال تهیه گزارش و انجام بررسی‌ها هستند.

بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور، زلزله ای به بزرگی ۵.۶در امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت هشت و هفت دقیقه امروز شنبه - چهارم تیرماه - بار دیگر بخش چارک از توابع بندرلنگه هرمزگان را لرزاند.

وقوع این زمین لرزه سبب  ترس ساکنان جزیره کیش شد و مردم جزیره برای دومین بار در ۱۰ روز گذشته ترس از زلزله را تجربه کردند به طوری که مدیریت بحران جزیره کیش در آماده باش کامل قرار گرفته اند و چند نقطه نیز برای اسکان مردم آماده شده است.

برای اطلاع از علل وقوع زمین لرزه در منطقه چارک هرمزگان مصاحبه ایرنا را به استاد زمین شناسی دانشگاه هرمزگان را در لینک زیر دنبال کنید:

علت زمین‌لرزه‌های پیاپی در هرمزگان چیست/ راه‌اندازی مرکز استانی پیش‌یابی زلزله

برچسب‌ها حوادث طبیعی هرمزگان چارک بندرعباس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث طبیعی هرمزگان چارک حوادث طبیعی هرمزگان چارک بندرعباس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!

رسانه‌های ژاپنی با انتشار تصاویری اعلام کردند که ساعاتی پیش زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر غرب جزایر «اوگاساوارا» در جنوب ژاپن را لرزانده است. گفته می‌شود تاکنون هیچ تلفاتی در این زمین‌لرزه گزارش نشده است./مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند