Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس صبح شنبه در آئین معارفه امام جمعه جدید بخش کنارتخته شهرستان کازرون اظهار کرد: مأموریت مهم تقویت جبهه انقلاب فرهنگی به ویژه جوانان مؤمن و انقلابی، مسئولیت گفتمان‌سازی، توجه ویژه به استفاده از ظرفیت شبکه نورانی مساجد، آموزش و پرورش و خانواده، به عنوان سه نهاد برتر در تعلیم و تربیت و کادرسازی، بر دوش امام جمعه در گام دوم انقلاب و در دوره تحول و تعالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عادل حاجی پور شور انقلابی و معرفت عمیق دینی مردم کازرون و کنارتخته را از خوبی‌های خطه جنوب دانست و آن را میراث ماندگار شخصیت‌های بزرگی چون رئیس علی دلواری، مرحوم آیت الله فال اسیری و مرحوم آیت الله سید عبدالحسین لاری در تاریخ منطقه جنوب برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه نماز جمعه یک نهاد اجتماعی متصل به ولایت است، عنوان کرد: بر همین اساس نقش مردم و مؤمنین به ویژه جوانان عزیز انقلابی در اعتلای نهاد نماز جمعه یک نقش برجسته به شمار می‌آید. به تعبیر مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس مسئولیت ویژه امام جمعه به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر مثل یک نخ تسبیح، به خط کردن همه ظرفیت‌ها و راهبری و هدایت همه آنها در راستای عمل به مأموریت‌های فرهنگی و اجتماعی است.

حجت الاسلام حاجی پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما به پشتوانه مردم مؤمن مجاهد و انقلابی به مردم برتر در طول تاریخ تبدیل شده است، یادآور شد: نزدیک به چهل سال دشمنان علیه جمهوری اسلامی تهاجم سنگین شیطانی دارند ولی انقلاب اسلامی با حمایت‌های مردمی به شجره طیبه تبدیل شده است.

او ادامه داد: امروز ندای توحید در قاره آفریقا اروپا و آمریکا بلند است و جلوه‌های زیبای لبیک در سرود سلام فرمانده که به وجود مقدس امام عصر ارواحنافداه بر می‌گردد، از آن سوی عالم در قاره آمریکا آفریقا و اروپا در حال عطر افشانی است و فرزندان آنهانه تنها نسبت به امام زمان (عج) نسبت به نایب امام زمان اظهار سربازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین از زحمات خالصانه حجت الاسلام جعفری در دوره پنج ساله امامت در بخش کنارتخته و کمارج تقدیر و حجت الاسلام حسن ساریخانی به عنوان امام جمعه جدید این بخش معارفه شد.

کد خبر 5522848

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تودیع و معارفه کازرون ائمه جماعات بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اردبیل خراسان رضوی قوه قضاییه آمار کرونا سنندج سفر استانی هفته قوه قضاییه مشهد بجنورد حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

کد خبر 6094765

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم