Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@00:22:25 GMT

فکری؛ برنده پرونده شکایت از نفت مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۹۰۳۲

فکری؛ برنده پرونده شکایت از نفت مسجد سلیمان

به گزارش "ورزش سه"، در رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال این چنین آمده است: در پی شکایت محمود فکری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 7 میلیارد و 640 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 166 میلیون و 522 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. هم چنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ 610 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود فکری در مقاطع مختلفی رهبری تیم نفت مسجد سلیمان را برعهده گرفت. او یک بار موفق به هدایت این تیم از لیگ یک به لیگ برتر شد و بعداز جدایی از استقلال هم با حضور در مسجد سلیمان موفق شد سهمیه این تیم را در لیگ برتر حفظ کند. اما فصل گذشته حضور این مربی در تیم نفت موفقیت آمیز نبود و در نهایت با نظر این باشگاه از کار برکنار شد. به هر صورت بر اساس رای صادره از سوی کمیته وضعیت باشگاه نفت مسجد سلیمان باید مطالبات معوقه این مربی را پرداخت کند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گیج گاه» برنده جایزه نتپک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سروری و میرولی اله مدنی برنده جایزه نتپک از بیست وپنجمین جشنواره جئونجو در کره جنوبی شد، نت پک (NETPAC) یک سازمان پیشرو برای کشف و ترویج سینمای آسیاپاسفیک است که در سال ۱۹۹۰ در دهلی نو تاسیس شده است.

بازیگران «گیج گاه» عبارتند از حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور، مریم همتیان، داود ونداده، وحید رحمتی و با هنرمندی جمشید آریا (هاشم پور) و فرهاد آئیش، حسن رضایی و شادروان رضا صفایی پور.

ماداکتو پیکچرز عرضه و توزیع بین المللی این اثر را برعهده دارد.

کد خبر 6100398 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • تکذیب مصاحبه عضو کمیته انضباطی درباره حامدی‌فر
  • مالک کارت بازرگانی برای عمل نکردن به تعهدات ارزی جریمه شد
  • درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد
  • «گیج گاه» برنده جایزه نتپک شد
  • آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو؛ آزاد می‌شود؟
  • رد درخواست باشگاه پرسپولیس توسط کمیته استیناف
  • سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟