Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه به شرح زیر صادر کرد.

* با توجه به شکایت سامان مهرابی زاده از باشگاه علم و ادب تبریز، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت مهدی خرمی از حسین مالکی، مالکی به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 200 میلون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 27 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق مهدی خرمی محکوم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در پی شکایت محمود فکری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 7 میلیارد و 640 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 166 میلیون و 522 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ 610 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت ولی الله حاتمی از باشگاه ماشین سازی تبریز، این باشگاه به مبلغ 280 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 5 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت علی خماند از فرشاد اسدی، اسدی به پرداخت مبلغ 656 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 14 میلیون و 300 هزار و 800 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت دعوی خواهان نسبت به مابه التفاوت مبلغ خواسته به میزان 214 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت باشگاه قشقایی شیراز از مهدی لیموچی و باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر فسخ غیرموجه، مطالبه غرامت و اعمال محرومیت کمیته وضعیت با استناد به مقرار ت حاکم بر موضوع مهدی لیموچی را به محرومیت چهارماهه از شرکت در بازیهای رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم کرد. همچنین لیموچی و باشگاه فولاد خوزستان به پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال بابت غرامت و پرداخت مبلغ 43 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان به صورت تضامنی محکوم گردیدند. کمیته وضعیت در خصوص خواسته باشگاه فرهنگی ورزشی قشقایی شیراز نسبت به مازاد خواسته خود در خصوص باشگاه فولاد خوزستان به مبلغ 20 میلیارد ریال مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فولاد مهدی لیموچی نفت مسجد سلیمان ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان ریال بابت اصل خواسته و مبلغ میلیون ریال بابت پرداخت مبلغ کمیته وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ هزار و ۶۷ پرونده تشکیل شده است.

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمار عملکرد رسیدگی تعزیرات حکومتی در فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: در تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ در بخش کالا و خدمات ۸۹۷ پرونده با مبلغ جریمه و محکومیت ۳۰ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز ۸۸ پرونده با مبلغ جریمه ۱۶ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال و در بخش بهداشت دارو و درمان ۸۲ پرونده  با مبلغ جریمه ۶ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی افزود: در مجموع در فرودین ۱۴۰۳ هزار و ۶۷ پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین تشکیل و مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در سامانه ارتباطی ۱۳۵ ثبت یا برای رسیدگی فوری به تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!