Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین دوره مسابقات مجازی کتابخوانی «هشت بهشت» با محور رمان «ریشه‌ها»، ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مسابقه کتابخوانی، این مسابقه به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران برگزار می‌شود و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور اعم از پزشکی و غیر پزشکی و  اعم از پیام‌نور، علمی کاربردی، علم و فرهنگ، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه شهید رجای، دانشگاه علوم پزشکی ارتش  و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir برای شرکت در سومین مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت در سومین سال از برگزاری آن ثبت‌نام کنند.

آزمون این مسابقه، چون دوره‌های پیشین در آخرین جمعه شهریور ماه (۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۱) از ساعت ۹ تا ۲۴ به‌صورت مجازی(آنلاین) برگزار می‌شود و به دانشجویان برگزیده این مسابقه جوایز ۵ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

چنانچه دانشجویان در ورود به سایت و یا ثبت‌نام با مشکل مواجه شدند می‌توانند به آیدی تلگرامی @FarhangiJUT اطلاع دهند، همچنین عضویت در کانال تلگرامی مسابقات کتابخوانی هشت بهشت با شناسه  FJUTBookRC@ امکانپذیر است.

آدرس صفحه اینستاگرام معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران هم  fju_tehran@ است.

نسخه الکترونیکی رمان «ریشه‌ها»، با ترجمه «علیرضا فرهمند» در بن‌سازه (پلتفرم )طاقچه موجود است.

در معرفی این رمان آمده است: رمان «ریشه‌ها» اثر «الکس هیلی» از تأثیرگذارترین کتاب‌های معاصر است؛ الکس هیلی از طریق داستان یک خانواده، (خانواده‎ خودش) به حکایت فراموش نشدنی شخصیتی به نام «کونتا کینته» و شش نسل پس از او زندگی بخشیده است. شخصیت‌های زیادی از جمله برده‌ها و مردمان آزاد شده، کشاورزان و آهنگران، کارگران چوب و راه‌آهن، وکلا و معماران و البته یک نویسنده در این رمان دخیل هستند.

هیلی به‌عنوان نخستین نویسنده سیاهپوست آمریکایی که رد نیاکان خود را تا دورترین نسل‌ها گرفته، موفق به آشکار کردن گذشته حدود ۲۵میلیون آمریکایی آفریقایی تبار شده است، او از فرهنگی غنی و بسیار قدیمی سخن گفته که توسط برده‌داری تا مرز نابودی کامل پیش رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ریشه ها مسابقه کتابخوانی هشت بهشت ریشه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی

تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه ۱۴۰۳، طی مراسمی به امضای دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز رسید.

همچنین در ادامه‌ی این مراسم، باحضور جمعی از دانشجویان غیرایرانی و مدیران دانشگاه شیراز در سالن آمفی تئاتر پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز، از پوستر برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در سال جاری رونمایی شد.

براساس تفاهم‌نامه منعقدشده، دانشگاه شیراز در خردادماه ۱۴۰۳، میزبان برگزاری مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی است که با حضور بیش‌از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموختگان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رونمایی از نخستین ماهنامه ملل دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز

گفتنی است، در ادامه‌ی این مراسم، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز در نشست صمیمانه‌ای با معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مسؤولان دانشگاه شیراز به گفتگو و تبادل‌نظر پرداختند و مهم‌ترین دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از نخستین شماره «ماهنامه ملل» که ازسوی دانشجویان غیرایرانی برای معرفی هرچه بیش‌تر و شایسته‌تر فرهنگ‌ها، آداب و رسوم، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشور‌های مختلف تهیه می‌شود، رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • در برگزاری این رویداد مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و اندیشکده‌ها بسیار قابل قبول بود
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری