Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، روز دوم از بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا به مبارزه تکواندوکاران اوزان ۵۸- و ۷۴- کیلوگرم مردان، ۴۹- و ۶۲- کیلوگرم زنان اختصاص دارد که هر دو نماینده تیم مردان کشورمان به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

مهدی حاج موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، برای کسب مدال طلا به مصاف «بائه سئو» از کره جنوبی رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده کره جنوبی به پایان رسید و حاج موسایی به مدال نقره بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تکواندوکار مدال طلای مسابقات جهانی سال 2019، مدال طلای مساببقات قهرمانی آسیا در سال 2020 را دارد.

 موسایی دور نخست «مارک خلیفه» از لبنان دور دوم «هارون خان» از پاکستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. حاج موسایی در این مرحله به دیدار «اسرایلوف» نماینده ازبکستان رفت و به برتری دست یافت و به فینال مسابقات راه پیدا کرد.

میرهاشم حسینی نیز در وزن ۷۴- کیلوگرم پس از شکست حریففان خود به فینال مسابقات راهی یافت. وی در فینال به مصاف جایسانوف از ازبکستان رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر بازی را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

حسینی پس از یک دور استراحت به مصاف «سیویانگ» از چین رفت و با برتری کار خود را آغاز کرد. در ادامه به مصاف «یانگ لای» از ویتنام رفت و دومین پیروزی خود را به دست آورد. حسینی در این مرحله نیز در دو راند متوالی «هائوهونگ» از تایلند را شکست داد و به مبارزه پایانی رسید.

این رقابت ها از روز جمعه سوم با حضور تکواندوکاران تیرماه در کره جنوبی آغاز شده است و تا روز دوشنبه هفتم تیرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میرهاشم حسینی تکواندو تکواندو قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

علی سروری در پرتاب چکش، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش، مانا حسینی پرتاب نیزه، سجاد آقایی در ماده ۴۰۰متر، الناز موسایی در هفتگانه، محمد حسام مظفری در ماده ۸۰۰متر و ارشیا مصدقی در ماده پرش دیگر نماینده های ایران در رقابت های آسیایی امارات بودند که از رسیدن به مدال باز ماندند.

کد خبر 6090611

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو