Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بورس منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: در معاملات خرداد ماه تالار منطقه‌ای کرمانشاه، تعداد ۲۶۹ میلیون سهم و حق تقدم، به ارزش ۲۱۰۴ میلیارد ریال معامله شد. - اخبار استانها -

محمد بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه‌، اظهار داشت: در معاملات این ماه تالار منطقه‌ای کرمانشاه، تعداد 269 میلیون سهم و حق تقدم، به ارزش 2104 میلیارد ریال معامله شد که از این میزان معاملات 49 درصد از معاملات مربوط به خرید و 51 درصد مربوط به فروش  بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن گفت: در پایان معاملات خرداد ماه شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران،  گسترش‌ سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو، پویا زرکان آق دره، سیمان آبیک، فولاد مبارکه اصفهان، صندوق س. با درآمد ثابت کمند، صندوق س همای آگاه-ثابت وراق تسهیلات مسکن بیشترین تقاضای خرید را داشتند.

شاخص بورس 6 هزار واحد افت کردحجم مبنای 16 نماد معاملاتی فرابورس از شنبه حذف می‌شودشاخص بورس 7 هزار واحد افت کرد

وی عنوان کرد: همچنین در این ماه شرکت‌های پتروشیمی کرمانشاه، سیمان آبیک، پلیمر آریا ساسول، صندوق س. آرمان آتی کوثر-د، صندوق س همای آگاه-ثابت، صندوق درآمد ثابت امین یکم فردا و اسناد خزانه اسلامی بیشترین تقاضای فروش را داشتند.

بهمن گفت: در معاملات این ماه تالار منطقه‌ای کرمانشاه، بیشترین ارزش معاملات را شرکت فولاد مبارکه اصفهان، صندوق س. با درآمد ثابت کمند، صندوق س. آرمان آتی کوثر-د، صندوق درآمد ثابت امین یکم فردا، اوراق تسهیلات مسکن و اسناد خزانه اسلامی به خود اختصاص دادند.

وی افزود: کلاس‌های آشنایی با فرایند سرمایه‌گذاری در بورس و مفاهیم آن به صورت آنلاین و رایگان برگزارمی‌شود و علاقه‌مندان در صورت تمایل به حضور در این دوره‌ها می‌توانند با شماره 38254527 تماس بگیرند.

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان توسعه تجارت سامانه ثبت سفارش سازمان توسعه تجارت سامانه ثبت سفارش منطقه ای کرمانشاه درآمد ثابت صندوق س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) با یک هزار و ۲۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد افزایش به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد «فملی» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۸۰ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت