Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران –ایرنا – یک سیاستمدار فرانسوی گفت که گرچه مسیر پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا بن‌بست است، با این وجود بروکسل مبالغ هنگفتی تحت عنوان "آمادگی عضویت" به اوکراین پرداخت خواهد کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، خبرگزاری اسپوتنیک امروز به نقل از فرانسوا آسلینو (Francois Asselineau) نوشت: من از خشم کشورهای منطقه بالکان و نامزد عضویت در اتحادیه اروپا سخن نمی‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان راضی به پیشی گرفتن اوکراین نیستند. بسیاری از این کشورها بیش از یک دهه است که در انتظار ورود به اتحادیه اروپا هستند.

به نوشته اسپوتنیک، اوکراین کمتر از سه ماه موفق به اخذ وضعیت نامزدی پیوستن به اتحادیه اروپا شد. موافقت با این وضعیت نخستین گام در مسیر پیوستن به اتحادیه اروپاست.

این سیاستمدار حامی خروج فرانسه از اتحادیه اروپا هشدار داد که هزینه هفت کشور دارای وضعیت نامزدی سر به فلک خواهد زد.

به نوشته اسپوتنیک، ترکیه در طول ۳۵ سال انتظار تاکنون ۸ میلیارد یورو از اتحادیه اروپا برای تطبیق خود با شرایط این نهاد جهانی دریافت کرده است. به نظر می رسد که هزینه بازسازی اوکراین نیز بیش از یک تریلیون یورو برای شهروندان اروپایی آب بخورد.

این صاحبنظر فرانسوی اتحادیه اروپا را «دیکتاتور صالح» دانست چرا که به زعم وی فرآیند تصمیم‌گیری این تشکیلات دیگر دموکرایتک نیست. وی تاکید کرد که موافقت با عضویت تمامی کشورهای متقاضی باید در کشورهای عضو به همه پرسی گذاشته شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اوکراین ، فرانسه ، اسپوتنیک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اوکراین فرانسه اسپوتنیک اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند

براساس گزارش‌ها، فرانسه اولین گروه از نیروهای خود را به طور رسمی به اوکراین اعزام کرد. آنها در حمایت از تیپ مکانیزه ۵۴ مستقل اوکراین در «اسلاویانسک» مستقر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وب‌سایت «ای‌پی‌ای» به نقل از «ایژیا تایمز» گزارش داد سربازان فرانسوی از هنگ ۳ پیاده‌نظام فرانسه که یکی از عناصر اصلی لژیون خارجی فرانسه (Légion étrangère) است، گرفته شده‌اند.

تعداد نیروهای اولین گروه از سربازان فرانسوی حدود ۱۰۰ نفر است. این تنها اولین مرحله از حدود ۱۵۰۰ سرباز لژیون خارجی فرانسوی است که قرار است به اوکراین برسند.

این نیروها مستقیما در یک منطقه جنگی فعال مستقر شده‌اند و قصد دارند به اوکراینی‌ها در حوزه مقاومت در برابر پیشروی‌های روسیه در دونباس کمک کنند. ۱۰۰ نفر اول متخصص توپخانه و مراقبت هستند.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • برگزاری کنفرانسی برای مهار مهاجران در دانمارک
  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • سرنوشت اوکراین در سال انتخاباتی آمریکا و گزینه های کی‌یف
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند