Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، یارانه مرحله ۱۳۷ که قرار است در تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود، تفاوتی به مرحله ۱۳۵ و ۱۳۶ ندارد؛ بنابراین منتظر افزایش یا کاهش میزان یارانه نقدی تان نباشید. به زبان ساده تر، اگر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستید و در اردیبهشت و خرداد ۴۰۰ هزار تومان دریافت کرده اید، در تیرماه نیز به همین میزان دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در دهک اول تا سوم قرار دارند و یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند؛ بنابراین اگر به فرض مثال خانواده شما ۵ نفره باشد و در این دهک قرار بگیرید، مبلغ ۲ میلیون تومان در این ماه به حساب سرپرست خانوارتان واریز می‌شود.

برای دهک چهارم تا نهم نیز مطابق معمول، یارانه ۳۰۰ هزار تومانی واریز می‌شود. یعنی اگر خانواده‌ای ۵ نفره در این دهک‌ها قرار بگیرند، مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب سرپرست خانوارشان واریز خواهد شد.

در مورد دهک دهم نیز دولت گفته که یارانه‌ای به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد، چرا که در گروه درامدی بالا قرار دارند.

یارانه تیرماه ۱۴۰۱ چندم واریز می‌شود؟

دولت هنوز زمان دقیق واریز یارانه نقدی تیرماه ۱۴۰۱ را اعلام نکرده است، اما بررسی ما نشان می‌دهد که دولت در ماه های اخیر، بیستم هر ماه یارانه نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که حدود سه هفته دیگر دولت برای واریز یارانه مرحله ۱۳۷ دست به کار خواهد شد.

منبع: فرارو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: یارانه یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مالک جدید آبی‌ها در نخستین اقدام خود، پسوند خلیج فارس را به نام رسمی باشگاه اضافه کرد که البته این موضوع نیازمند مکاتبات اداری و کسب مجوز از نهاد‌های مربوطه است.

با این حال از مالک باشگاه استقلال خبر می‌رسد که آن‌ها بخشی از رقم قرارداد اعضای تیم را امروز به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کردند تا آبی پوشان با روحیه بالایی مسابقات باقی مانده از رقابت‌های لیگ برتر از جمله دیدار با تراکتور را از سر بگیرند.

در جلسه‌ای که با حضور علی خطیر و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مدیران صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، مقرر گردید که بنا بر درخواست مدیرعامل آبی پوشان و پس از تصویب در هیئت مدیره مالک جدید باشگاه، این رقم به حساب استقلالی‌ها واریز شود.

حالا نیز رقم پانزده درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم استقلال به حساب آن‌ها واریز شده تا آبی‌ها با روحیه خوبی به مصاف تراکتور بروند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ