Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، بحث واگذاری باشگاه تراکتور به مس سونگون یکی از بحث های ورزشی داغ زمستان سال گذشته بود که به نتیجه نرسید. با وعده چند نماینده مجلس، این موضوع مورد توجه هواداران و رسانه ها قرار گرفت ولی در کمتر از دو ماه همه چیز به فراموشی سپرده شد.

بعد از اینکه اقدام خاصی انجام نگرفت، محمدرضا زنوزی به مالکیت خود در تراکتور ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با پرداخت بدهی سنگین تیم در مارکت زمستانی لیگ بیست و یکم نشان داد که فعلا قرار نیست تغییری در مالکیت ایجاد شود چرا که در غیر این صورت، چنین هزینه ای منطقی نبود. این گونه بود که پرونده واگذاری تراکتور که خود زنوزی در مقطعی نسبت به آن تمایل نشان داده بود، بسته شود.

مالک تراکتور در گفت و گوی تصویری با شب های فوتبالی مدعی شد که با وجود تمایل، می دانست که چنین اتفاقی نخواهد افتاد: "ما خودمان هزینه های تراکتور را پرداخت می کنیم ولی به خاطر اینکه مس سونگون بتواند از نظر اقتصادی و مالی استقلال پیدا کند، دوست داشتیم که تراکتور به این مجموعه منتقل شود. موقعی که این موضوع مطرح شد من گفتم که با وجود اینکه دوست دارم ولی این اتفاق رخ نخواهد داد.

او دلیلی بدبینی خود را این گونه شرح داد: "اگر مس سونگون مالکیت تراکتور را به عهده گرفته و هزینه می کرد، خیلی اتفاقات می افتاد که مدیران پشت صحنه مس ایران دوست نداشتند. کارهایی که در مس سونگون انجام می شود به نفع مردم منطقه نیست و تمام درآمدها به سمت استان های دیگر می رود. در صورت انتقال تراکتور به مس، جلوی این اتفاق گرفته می شد."

یکسری از هواداران و پیج ها را رسانه ها، مخصوصا صدا و سیما تحریک می کنند. قضیه تراکتور مثل موضوع هسته ای ایران مقابل شش کشور است که دوست ندارند کشور دیگری هسته ای شود. خیلی از رسانه ها تلاش می کنند که تراکتور وارد جمع دو تیم پرطرفدار نشود. تراکتور یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران و آسیاست و اکثر دوستان نمی خواهند این گونه باشد. چرا باید بازی های تراکتور از شبکه سه پخش نشود؟ این خودش یک سوال است که هیچ وقت جوابش را نگرفتیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدرضا زنوزی مالک باشگاه مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم استقلال تحریم می‌شود؟!

خریدار سهام ۸۵ درصدی باشگاه استقلال تهران این روزها با آمدنش موجب خوشحالی هواداران استقلال شده، اما یک نگرانی جدی از عضویت استقلال در هلدینگ خلیج فارس بوجود آمده است.   به گزارش جیب نیوز ، این هلدینگ و تمام زیرمجموعه‌هایش دو بار تحت تحریم‌های شدید و ظالمانه قرار گرفته‌اند و این تحریم‌ها ادامه دارد.   با توجه به اینکه هر شرکت هلدینگ بعد از این تحریم‌ها هم وارد این مجموعه شده وارد لیست تحریم‌ها شده بیم این می‌رود که تیم استقلال هم شامل تحریم‌های بین‌المللی شود و این تیم را با چالش‌های جدی مواجه کند! کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تیم استقلال تحریم می‌شود؟!
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟