Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید شمسایی درباره لغو بازی دوستانه تیم ملی با اسپانیا گفت: از ابتدا قرار نبود بازی با اسپانیا قطعی شود و فقط من با سرمربی اسپانیا صحبت کردم تا یک تاریخی را با یکدیگر هماهنگ کنیم. ما زمانی می‌خواستیم با اسپانیا بازی کنیم که قبل از شروع جام ملت‌ها لیگ تعطیل شده باشد و به همین دلیل به آن‌ها نامه زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانیایی‌ها به ما اعلام کردند که در این تاریخ نمی‌توانیم بازی کنیم، زیرا لیگ اسپانیا در آن بازه زمانی شروع خواهد شد و بعد از آن هم باید در پلی آف اروپا شرکت کنند.

تیم ملی فوتسال کشورمان برای آماده سازی خود قبل از شروع جام ملت‌ها قصد داشت شهریورماه  ۲ بازی دوستانه با تیم ملی اسپانیا بازی کند که این دیدار لغو و به زمان دیگری موکول شد.

اصلا فکر نمی‌کردم بازی با آرژانتین بخواهد لغو شود

ما اصلا فکر نمی‌کردیم بازی با آرژانتین هم بخواهد لغو شود، زیرا هم ما و هم آرژانتین راغب به برگزاری این بازی بودیم. الان فقط یک تورنمنت تایلند را داریم که خیلی نزدیک به شروع جام ملت‌های آسیا است. اگر چاره‌ای نباشد مجبور هستیم به این تورنمنت برویم و من به فدراسیون فوتبال گفتم برای حضور در این تورنمنت جواب مثبت دهد. ماجدی هم به ما گفت اگر می‌خواهید به تورنمنت تایلند بروید، برنامه ریزی کنید و ما قرار است اردو‌های تیم ملی را از ۲ شهریور آغاز کنیم.

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۳ تا ۲۸ مهر به میزبانی کویت برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت‌ها در گروه چهارم با تیم‌های ملی لبنان، اندونزی و چین تایپه همگروه است.

بیشتر بخوانید

یاران طیبی اولین بازی را با شکست آغاز کردند

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال وحید شمسایی جام ملت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!

به گزارش ورزش سه سینا اسدبیگی که در این فصل خیلی کم برای پرسپولیس بازی کرده در شروع وقت های اضافه بازی با آلومینیوم اراک تیمش را پیش انداخت.

اسدبیگی که در نیمه دوم این مسابقه وارد میدان شده بود در دقایق پایانی نود دقیقه دو موقعیت گلزنی داشت که ضرباتش را  راهی به دروازه حریف نیافت. 

با این حال در شروع نیمه اول وقت های اضافه و در شرایطی که شرایط روانی تیم پرسپولیس به خاطر کامبکی که خورده بود جالب به نظر نمی رسید و ترکیب این تیم تقریبا خالی از ستاره تعیین کننده بود با یک شوت از راه دور دروازه گوهری را باز کرد.

ویدئو: 331102

اسدبیگی در حالی این گل زیبا و روحیه بخش را به ثمر رساند که چند روز قبل در تمرین یک سوپرگل زده بود و با شوتی تماشایی  گل زیبایی به ثمر رسانده بود که ویدیوی این گل در فضای مجازی سرخ ها وایرال شد.

اسدبیگی با شوتی که در اراک تبدیل به گل کرد نشان داد هافبک شوتزنی است  و گل های قبلی او از جمله گل زیبای فصل قبلش مقابل گل گهر اتفاقی نبوده است.

دیگر خبرها

  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • شمسایی در جلسه فنی قبل از بازی با ازبکستان
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم