Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر سر رشته ای از بورس داشته باشید حتما اسم فارکس را شنیده اید. این بازار بزرگترین بازار مالی دنیا هست که روزانه تیلیاردها دلار پول در آن بازار جا به جا می شود و افراد بسیار زیادی به موفقیت می رسند. شاید سوالی که ذهن شما را مشغول کرده این است که آیا می تون در فارکس موفق بود؟ برای آموزش فارکس از کجا باید شروع کرد؟

قبل از یادگیری آموزش فارکس بهتر است چند نکته را بدانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مزایای بازار فارکس می توان به استفاده از لوریج یا همان استفاده از ضریب اهرمی اشاره کرد. قابلیت دیگر فارکس معامله در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۵ روز هفته کاری است. از مزایای دیگر فارکس معامله دو طرفه (کسب سود از صعود و یا نزول قیمت ارزها، طلا، نفت و …) که این در بورس ایران وجود ندارد. استفاده و اجرای مدیریت سرمایه صحیح بر روی معاملات و استفاده از ابزار معاملاتی همچون اندیکاتورها و اکسپرت ها نام برد. (اکسپرت ها معمولا فقط در بازار فارکس قابل استفاده هستند و در بازار بورس ایران کاربردی ندارند.)

فارکس اختصار کلمه Foreign exchange یا تبادل ارز خارجی است که به صورت Forex نوشته می شود. در این بازار ما برابری ارزهای مختلف را می توانیم در برابر هم معامله کنیم.

همچنین در بازار فارکس می توان نفت، طلا، شاخص های بورس بزرگ دنیا و آمریکا مثل داوجونز، نزدک و…، کالاهای معاملاتی مانند مس، روی، نیکل، ذرت، گندم، آب پرتقال، برنج و….، ارزهای دیجیتال که امروزه فوق العاده هستند و بسیار محبوب مردم واقع شده اند، و هزاران سهام واوراق قرضه و دارایی های دیگر را معامله کرد.

آموزش سریع فارکس شدنی است؟

به یک نکته باید توجه کرد؛ بازار فارکس از سختترین بازارهای مالی و بین المللی هست که تنها درصد کمی از کسانی که جویای این بازار هستند و وارد این بازار می شوند به موفقیت دست پیدا می کنند. بنابراین برای موفقیت و پیشرفت در این بازار را فقط باید با متدی علمی و تجربه کافی جستجو کرد. یکی از شروط موفقیت داشتن یک مربی معاملاتی با تجربه در امر معامله گری است.

دومین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که هیچ آموزشی نمی تواند جای تجربه را بگیرد، اگر می خواهید معامله در فارکس را یاد بگیرید، این بهترین راه است. زمانی که شما برای اولین بار شروع می کنید، باید یک حساب آزمایشی در بهترین بروکر فارکس را باز کنید و سعی کنید برخی از معاملات Demo را امتحان کنید. حساب دمو دقیقا مانند حساب واقعی است و می توانید با پول فرضی که بروکر یا کارگزار فارکس به شما می دهد با ان معامله کنید تا تجربه کافی در این بازار کسب کنید. توضیح کوتاهی درباره فارکس چیست دادیم امیدواریم ذهن شما درباره این بازار باز شده باشد.

یکی از بروکر هایی که در سال های اخیر توانسته کاربران ایرانی بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند، بروکر آمارکتس است. این بروکر جزء کم حاشیه ترین بروکر های ارائه دهنده خدمات به ایرانیان است و به همین دلیل محبوبیت بالایی در بین معامله گران دارد. در توضیحات زیر به جزئیات کاملی درباره این بروکر و همچنین عملکرد آن در سال های اخیر اشاره کرده ایم.

آیا بروکر آمارکتس معتبر است؟

آمارکتس یکی از کارگزاری های خدمات دهنده در زمینه بازار مالی فارکس به شمار می رود. این بروکر در سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را در زمینه معاملات بازار فارکس آغاز کرده است. دفتر مرکزی بروکر آمارکتس در جزیره سنت وینسنت واقع شده و امتیاز این کارگزاری در این کشور به ثبت رسیده است. در حال حاضر این شرکت تحت رگولاتوری FSA قرار دارد و از نظر اعتبار رگولاتوری وضعیت خوبی ندارد.

بروکر آمارکتس در طی ۱۴ سال فعالیت خود همواره توانسته اعتماد و رضایت کاربرانش را به خوبی جلب کند. همچنین از زمانی که با کاربران ایرانی همکاری می کند، تاکنون گزارش های منفی در رابطه با کلاهبرداری منتشر نشده و به نوعی سطح اعتماد خوبی در بین کاربران خود ایجاد کرده است و در بین بروکر های خوشنام قرار دارد.

خدمات بروکر AMARKETS به معامله گران فارکس

بروکر آمارکتس برای کاربرانی که قصد معامله در بازار فارکس را دارند، چندین نوع حساب معاملاتی ارائه می دهد. حداقل میزان سرمایه برای افتتاح حساب های معاملاتی در این بروکر حدود ۱۰۰ دلار است. یعنی کمترین میزان مبلغ اولیه برای شروع معامله ۱۰۰ دلار است.

آمارکتس برای معامله گران لوریج یا همان اهرم متنوعی ارائه می دهد و بیشترین میزان لوریج ۱:۱۰۰۰ است. معامله گران می توانند با ثبت نام در این بروکر به بیش از ۲۰۰ نماد معاملاتی دسترسی پیدا کنند. برای معامله در این کارگزاری نماد های متنوعی در دسته بندی ارز های دیجیتال، جفت ارز ها، فلزات گران بها، شاخص ها و سهام شرکت های دنیا وجود دارد.

این کارگزاری از پلتفرم معاملاتی محبوب در دنیا یعنی متاتریدر ۴ و ۵ استفاده می کند و معامله گران می توانند از طریق آن ها معاملاتشان را ثبت کنند.

نحوه واریز و برداشت وجه در سایت آمارکتس به چند طریق مختلف انجام می شود و کاربران از این نظر گزینه های زیادی دارند. در حال حاضر روش های وبمانی، پرفکت مانی، درگاه پرداخت ریالی، ویزا کارت، ارز دیجیتال برای واریز یا برداشت فعال هستند. واریز و برداشت ریالی یکی از نقطه قوت های این بروکر برای کاربرانی ایرانی به حساب می آید که در کمتر بروکر وجود دارد.

آمارکتس به دلیل داشتن تعداد قابل توجهی کاربر ایرانی، پشتیبانی بسیار قوی با زبان فارسی دارد. هر کاربر می تواند در صورت مواجه با هر نوع مشکلی از تیم پشتیبانی سایت کمک بگیرد.

یکی از خدمات جذاب آمارکتس، جوایز آن برای کاربران می باشد. این بروکر به ازای طی کردن آیتم های مختلف، جوایز خوبی به کاربران می دهد.

سیستم کپی تریدینگ و حساب های پم توسط آمارکتس پشتیبانی می شود و کاربران می توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند.

پنل کاربری آمارکتس در لحاظ کارایی و عملکرد به نسبت سایر بروکر ها بسیار منحصر به فرد و قوی تر است. یکی از ویژگی های قابل توجه پنل کاربری آمارکتس، تحلیل معاملات کاربر است. این سرویس با بررسی و سنجش معاملات انجام شده توسط کاربر، عملکرد آن را بر حسب معیار های استاندارد مقایسه می کند. این سرویس می تواند نقاط قوت و ضعف معامله گر را با دقت بالایی شناسایی کند.

یکی دیگر از سرویس های این بروکر که کاملا رایگان است، ارائه سیگنال های معاملاتی است. هر کاربر می تواند از طریق کابین شخصی خود، سیگنال های ارائه شده توسط ربات ها و تحلیل گران را مشاهده کند.

کد خبر 1644743

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: معامله گران بازار فارکس بروکر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟

به گزارش خبرآنلاین، قیمت دلار در چهارمین روز هفته با روند افزایشی بازگشایی شد و با افزایش‌های ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی به صورت پلکانی بیش از یک کانال صعود را تجربه کرد.

تجارت نیوز در خبری نوشت:در نهایت اسکناس آمریکایی روز سه‌شنبه با افزایش هزار و ۵۰۰ تومانی در میانه کانال دوم کریدور ششم بسته شد.

پیش‌ بینی قیمت دلار از دیدگاه معامله‌گران

معامله‌گران، افزایش تقاضا را دلیل رشد قیمت دلار می‌دانند. برخی نیز معتقدند تنش‌های ایجادشده در بازار طلای پایتخت در خصوص سامانه جامع تجارت، روند تقاضا و در پی آن قیمت در بازار ارز را صعودی کرده است.

ی دو روز اخیر الزام به اجرای سامانه جامع تجارت، اعتراض صنف طلافروشان در پایتخت را به همراه داشته و منجر به نیمه تعطیل شدن بازار طلا در تهران و برخی شهرهای بزرگ شده است. عده‌ای از فعالان بازار ارز می‌گویند این رشد قیمت ناشی از سرازیر شدن بخشی از تقاضای طلا و سکه در بازار ارز است.

در مقابل، عده‌ای دیگر می‌گویند بازارساز عمدا اقدام به کاهش عرضه و افزایش قیمت دلار کرده تا از فرصت پیش‌آمده نوسان‌گیری کند. آنها معتقدند در روزهای آتی، دلار با سیگنال خبری بانک مرکزی به پله‌های پایانی کریدور پنجم سقوط می‌کند.

گفتنی است محسن کریمی، معاون بین‌الملل بانک مرکزی در مصاحبه با صدا و سیما درباره سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان به گفت‌وگو با مقامات و بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: «در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش‌هایی برای آزادسازی برخی منابع ارزی مسدودشده ایران در برخی کشورها صورت پذیرفت که در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.»

ه نظر می‌رسد این سیگنال دلیل برخی فعالان بازار ارز در خصوص پیش‌بینی کاهش قیمت دلار در روزهای آتی و نوسان‌گیری بازارساز است.

قیمت تتر آماده پرش به کانال ۶۳ هزار تومانی شد

قیمت درهم روز سه شنبه با افزایش بیش از ۴۰۰ تومانی بازگشایی شد و به کانال ۱۷ هزار تومانی راه یافت، اما در ادامه معاملات کاهش پلکانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۸۰ تومان بسته شد. تتر، هزار تومان گران شد و با رقم ۶۲ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد.

قیمت پوند انگلیس نسبت به آخرین معامله روز دوشنبه هزار و ۴۰۰ تومان رشد داشت و روی رقم ۷۸ هزار و ۸۹۰ تومانی ایستاد. یورو با یک پله صعود و رشد هزار و ۴۰۰ تومانی با رقم ۶۷ هزار و ۴۵۰ تومانی بسته شد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز سه‌شنبه تغییر قیمت نداشت. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان عرضه شد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901477

دیگر خبرها

  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • درآمد ترید در فارکس چقدر است؟
  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود