Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@17:48:58 GMT

شورولت کامارو Z/۲۸ زیبا و خاطره‌انگیز +عکس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۰۳۵۶

شورولت کامارو Z/۲۸ زیبا و خاطره‌انگیز +عکس

اگر خواهان حد نهایی شورولت کامارو باشید نسخه فعلی ZL۱ می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد زیرا پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار آن با خروجی ۶۵۰ اسب بخاری دلبری می‌کند.

به گزارش مشرق، جدیدترین نسخه کامارو Z/۲۸ بر پایه پنجمین نسل این خودرو بنا شده و تنها به مدت محدودی تولید شد. اکثر طرفداران فکر می‌کردند شورولت این خودرو را در نسل ششم کامارو هم بازمی‌گرداند اما متأسفانه چنین اتفاقی نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه مدل‌های کارکرده Z/۲۸ هر از گاهی در بازار دیده می‌شوند و این خودرو که تماشا می‌کنید یکی از بهترین مدل‌های دست‌دوم است. این کامارو Z/۲۸ ۲۰۱۵ یکی از ۱۲۹۲ نسخه تولیدی در مدل سال موردبحث بوده است. این کامارو از رنگ بدنه رد هات سود می‌برد و رینگ‌های ۱۹ اینچی فورج کاری شده آن ظاهری مشکی دارند و با لاستیک‌های پیرلی پی زیرو همراه شده‌اند. آنچه ظاهر این خودروی عضلانی را بهبود بخشیده اسپلیتر جلوی مشکی، رکاب‌های جانبی، اسپویلر عقب لبه‌ای، دیفیوزر عقب گیرا و کالیپرهای ترمز نقره‌ای هستند.

کابین خودرو با توجه به استانداردهای نسل فعلی کامارو قدیمی و از مد افتاده به نظر می‌رسد اما صندلی‌های جلوی ریکارو با پوشش چرم مشکی و عناصر میکرو فیبر جیر جزو موارد قابل‌ذکر هستند. همچنین غربیلک فرمان با پوشش جیر، دسته‌دنده جیر، سیستم تهویه مطبوع و سیستم صوتی با شش بلندگو جزو دیگر تجهیزات این کامارو به حساب می‌آیند.

در توضیحات این خودرو آمده که کامارو Z/۲۸ موردبحث در سپتامبر ۲۰۲۰ از فروشنده قبلی خریداری شده و کارکرد حدود ۱۶ هزار کیلومتری دارد. این خودرو با برچسب روی شیشه، توضیحات سازنده، قطعات یدکی متنوع، گزارش سرویس‌ها و… فروخته می‌شود. گل سرسبد کامارو Z/۲۸ پیشرانه ۸ سیلندر ۷ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۵۰۵ اسبی و گشتاور ۶۵۲ نیوتون متری است. نیروی موردبحث از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی ترمک TR۶۰۶۰ و دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ های عقب فرستاده می‌شود.

منبع:پدال

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت خودرو اخبار خودرو بازار خودرو شورولت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 جواد رضویان در گفتگو با مهران غفوریان خاطره‌ای مشترک از او و رضا عطاران تعریف کرد که به درگیری رضا عطاران با مهران غفوریان بر سر اجرای دیالوگ‌ها اشاره داشت. این خاطره بامزه را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)