Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

کانون جهانگردی با همکاری دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طرح‌های ویژه یکسان سازی پلاک‌های ترانزیت و تعویض پلاک‌های ملی افغانستان را اجرا می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در جلسه‌ای که روز چهارشنبه یکم تیرماه ۱۴۰۱ در دفتر مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد، محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، حوریوش عسکری مدیر صدور اسناد و مدارک بین المللی و جمعی از مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به همراه جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حضور داشتند و بر توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه حمل و نقل بین المللی تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح تعویض پلاک‌های ترانزیت به منظور یکسان سازی پلاک‌ها برای تمامی خودروهای حمل و نقل از مهمترین محورهای این جلسه بود که بر اساس آن تمامی پلاک‌های ترانزیت پیشین شامل سری‌های E، D، B،A مشمول این طرح شده‌اند. بنابراین ضروری است دارندگان این نوع پلاک‌ها با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و ارائه پلاک قبلی به یکی از دفاتر و نمایندگی‌های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که به عنوان تنها مرجع رسمی صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و خودرو و با مجوز فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (fia) در ایران فعالیت می‌کند، نسبت به دریافت پلاک جدید اقدام کنند.

طرح تعویض پلاک‌های ملی کشور افغانستان و تبدیل آن به پلاک‌های بین المللی از دیگر رویکردهای مهم جلسه فوق بود. در این جلسه مقرر شد نشستی با حضور مدیران و دست اندرکاران اتاق بازرگانی، پلیس و وزارت امور خارجه کشور افغانستان به میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار و در این خصوص مذاکره و هم اندیشی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل تین روابط عمومی خودرو وزارت امور خارجه کانون جهانگردی و اتومبیل رانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پلاک های ترانزیت حمل و نقل بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل

نمایشگاه افغان-قزاق که با هدف توسعه و بهبود روابط بین افغانستان و قزاقستان، رفع انزوای اقتصادی در سطح منطقه و افزایش مبادلات تجاری در کابل ایجاد شده بود امروز به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه بین‌المللی حدود ۸۰ شرکت بزرگ از ۱۳ بخش کشاورزی، معدن، تجارت، بانک، فناوری و مخابرات شرکت کردند و در کنار آن، جلسات انجام معاملات بین تجار نیز برای این شرکت‌ها برگزار شد.

گفتنی است که نمایشگاه افغان - قزاق با نمایش گذاشتن محصولات و تولیدات داخلی دو کشور افغانستان و قزاقستان در ۸۰ غرفه افتتاح گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • کنسرسیوم «توسعه ریلی افغانستان» ترانزیت را از مجاری قانونی پیگیری کند
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران