Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین واحدیان گفت: سومین جشنواره فرهنگی هنری فردخت در حوزه صنعت مد و لباس رقابت در طراحی، دوخت و پژوهش را میزبانی می‌کند.

او می‌گوید: جشنواره فرهنگی هنری فردخت در بخش طراحی با مجموعه (کالکشن) خانواده برای مانتو اجتماعی، جامه هم شکل (فرم) مدارس دخترانه و پسرانه برگزار می‌شود.

به گفته او، رویداد فرهنگی هنری فردخت در بخش پژوهش و دانش بنیان نیز برای آشنایی دانش آموختگان و دانشجویان رشــته طــراحی و دوخت لبــاس اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فردخت گفت: برگزاری جشنواره با توجه به اهمیت فرهنگ عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده با استفاده از ظرفیت غنی فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی در طراحی و دوخت لباس‌های اجتماعی بانوان و کاهش مشکلات موجود در این حوزه مورد تاکید، تامل و اهتمام قرار گرفته است.

۲۰ شهریور مهلت ارسال آثار جشنواره

واحدیان گفت: مهلت تحویل آثار برای شرکت در جشنواره ۲۰ شهریور، زمان برپایی نمایشگاه ۱۶ تا ۲۱ مهر و برگزاری آیین اختتامیه رویداد نیز ۲۰ مهر همزمان با هفته وحدت خواهد بود.

او می‌گوید: امید است با اجرای این رقابت فرهنگی هنری در حوزه تولید مد و لباس ایرانی گامی در راستای تحقق نامگذاری شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و استفاده از ظرفیت عظیم فرهنگی هنری ایرانی اسلامی برداشته شود.

به گفته او، نشست هم اندیشی و هماهنگی شورای سیاستگذاری سومین جشنواره فرهنگی هنری «فردخت» در حوزه صنعت مد و لباس نیز از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با حضور شهردار کاشان، روسای اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف، مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری و مسئول بسیج جامعه زنان در سالن کنفرانس شهرداری کاشان برای تعامل و هم افزایی بیشتر برگزار شد.

واحدیان گفت: علاوه بر ارائه تجارب، نظرات و پیشنهاد‌های اعضای نشست شورای سیاستگذاری جشنواره و بررسی آیین نامه تدوین شده از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان محمدرضا نجفی معاون آموزشی مرکز فنی و حرفه‌ای شهید موسویان به عنوان دبیر برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «فردخت» انتخاب و معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طراحی لباس شهرداری کاشان مد و لباس جشنواره فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر