Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@06:12:47 GMT

گود برج میلاد تا یک سال آینده ایمن می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۰۵۶۷

گود برج میلاد تا یک سال آینده ایمن می‌شود

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان تهران گفت که ایمن‌سازی گود برج میلاد ظرف مدت یک‌سال انجام خواهد شد.

حامد یزدی‌مهر درحاشیه بازدید از گود برج میلاد که صبح امروز از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران انجام شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به حساسیت سازه برج میلاد به عنوان نماد تهران موضوع ایمنی این گود و ایمن‌سازی آن با حساسیت کاملی پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیز در استانداری تهران دغدغه‌های شهروندان را پیگیری خواهیم کرد اما باید اعلام کنیم جای نگرانی نیست چرا که قبل از هر حادثه‌ای مسئولین مرتبط پای کار آمده‌اند تا نسبت به ایمن‌سازی این گود اقدام کنند.

وی ادامه با بیان اینکه کار ایمن‌سازی گود برج میلاد آغاز شده است، ادامه داد: البته کار عظیمی است و باید تمام موضوعات فنی در خصوص ارتقاء ایمنی گود در نظر گرفته شود لذا زمان‌بر خواهد بود و چیزی حدود یکسال به طول می‌انجامد.

همچنین سعید بشیری، معاون عمرانی فرمانداری تهران نیز در جلسه اضطراری مدیریت بحران در خصوص گود برج میلاد گفت: آنچه که در جلسه امروز مطرح شد نشان‌دهنده این است که عزم مسئولین و اقدامات به سمت ایمن‌سازی این گود حرکت می‌کند. ما نیز در فرمانداری تهران تلاش خواهیم کرد اگر در ارتباط با این موضوع مصوبه‌ای ارسال شود پروسه بررسی آن در کمترین زمان ممکن انجام شود.

حساسیت نسبت به آبیاری فضای سبز در مجاورت گود برج میلاد

وی تاکید کرد: بی‌تردید باید موضوعات مربوط به آبیاری فضای سبز مجاورت این گود با حساسیت بالا و در نظر گرفتن نکات ایمنی مورد توجه قرار گیرد و اگر نیاز است نسبت به اعمال محدودیت‌ها تصمیم‌گیری شود تا در نهایت با تسریع در فرآیند ایمن‌سازی دغدغه شهروندان حل و فصل شود.

در بخش دیگری از بازدید مسئولین مدیریت بحران از گود برج میلاد، هادی حق‌بین سرپرست سازمان عمرانی مناطق و نماینده معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران نیز با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مدتهاست این گود رها شده بوده و زمان زیادی از دست رفته است. اما درحال حاضر در دو بخش عملیات اجرایی ایمن‌سازی آن آغاز شده و امیدواریم ظرف دو هفته آینده به عملیات سرعت دهیم تا بتوانیم تا پایان سال جاری ایمن‌سازی گود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: ایمن‌سازی این گود حدود ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد اولیه مالی دارد که تصور می‌کنم در تامین اعتبار آن مشکلی وجود نداشته باشد.

حق‌پرست تاکید کرد: با همکاری سازمان مشاور اقدامات پیگیری خواهد شد و به صورت روزانه رفتار گود رصد می‌شود و به محض ایجاد مشکل اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد. همچنین در سازه برج نیز هیچ مشکلی ایجاد نشده است.

 حیدری مدیرعامل برج میلاد تهران نیز گفت: پس از پایان کرونا و بازگشایی مجموعه‌های فرهنگی، برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرده است. گود برج میلاد در همسایگی این مجموعه قرار گرفته است که از ابتدای دوره مدیریت شهری جدید به عنوان یک دغدغه مورد توجه قرار گرفت تا در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود در حال حاضر بحث ایمن‌سازی گود آغاز شده و ما در برج میلاد همکاری همه‌جانبه‌ای برای تحقق این ایمنی‌ در دستور کار خود قرار داده‌ایم تاکنون برای محدودیت منع خدمات ما موضوعی اعلام نشده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گود برج میلاد برج میلاد تهران شهروندان ایمن سازی گود گود برج میلاد مدیریت بحران خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دادستان گالیکش گفت: در پی فوت ۲ مسافر طی کمتر از ۱۰ روز در آبشار لوه، مسیر دسترسی به این آبشار مسدود شد.
سید سعید جباری افزود: شهرداری صادق آباد و اداره منابع طبیعی این شهرستان ۱۰ روز فرصت دارند این مسیر و نقاط حادثه خیز آن را ایمن سازی کنند و تا زمانی که کارشناسان ایمنی مسیر را تایید نکردند، ورود به این منطقه ممنوع خواهد بود.
دادستان گالیکش افزود: در صورتی که تغییری در وضعیت امکانات و ایمنی این منطقه گردشگری ایجاد نشود و در اثر کوتاهی متولیان، مسافران صدمه ببینند، با مدیران دستگاه‌های متولی از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد شد.
سال گذشته با دستور دادستان گالیکش مسیر دسترسی به آبشار اول در لوه ایمن سازی شده بود و از امروز هم ایمن سازی مسیر دسترسی به آبشار دوم که مرتفع‌تر است آغاز شد.

دیروز یک مسافر پنجاه ساله سبزواری و سه شنبه گذشته یک جوان بیست و نه ساله تهرانی بر اثر سقوط از آبشار لوه جان باختند.

دیگر خبرها

  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه