Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-در چهارمین روز از این جشنواره، 18 نمایش اجرا خواهد شد و ترکیه نیز با اثر نمایشی «مکبث در آشپزخانه» روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاری آریا،  «ژپتو» نوشته و کار اوشان محمودی از تهران ساعت 11، 16:30 و 18:30 در بخش مسابقه تئاتر نوجوان در تالار اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی روی صحنه می‌رود، همچنین نمایش «همه در یک قاب» به نویسندگی و کارگردانی شراره طیار از پردیس ساعت 11، 16:30 و 18:30 در بخش مسابقه تئاتر خردسال در پلاتو استاد بیگلریان اجرا خواهد شد و نمایش «مهمان‌های ناخوانده» نوشته و کار زهرا مریدی از تهران نیز ساعت 10:30 و 11:30 در بخش تئاتر خردسال در پلاتو استاد عبادی مجموعه بوعلی به صحنه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی هم میزبان نمایش «افسانه قربون آقا...» به نویسندگی حسن عنایت‌پور و کارگردانی مصطفی عنایت‌پور از سبزوار ساعت 11، 16:30 و 18:30 در بخش مسابقه تئاتر کودک در تالار اصلی این مجموعه خواهد بود.
در پلاتوی استاد عاشورپور مجتمع آوینی هم ساعت 16:30 و 18:30 نمایش «مکبث در آشپزخانه» نوشته سیمگی گونسان و کار بوراک تمدوگان از ترکیه در بخش تئاتر ملل اجرا خواهد شد.
«دروغ مبارک» به نویسندگی و کارگردانی حسین ربیعی از تهران ساعت 17:30 و 19:30، «نقل خوان دوم اسفندیار» نوشته علیرضا اسدپور با نقالی لیانا هاشمی از کازرون ساعت 16 و «نقل نبرد رستم و اکوان دیو» به نویسندگی بهاره جهاندوست و نقالی آنیتا توکلی از کرج ساعت 18 در بخش نمایش‌های ایرانی جشنواره در محوطه داخلی مجتمع فرهنگی هنری آوینی اجرا خواهد شد.
محوطه بیرونی این مجتمع هنری ساعت 16:45 پذیرای نمایش «یه دنیایی که آدم‌هاش آبی شن» نوشته میثم کرمی و کار زهرا سادات احمدی از محلات و نمایش «داستان سیاه» به نویسندگی و کارگردانی آرش رضایی از الیگودرز ساعت 18:45 در بخش مسابقه تئاتر خیابانی است.
«آرزو‌های یک موش کور» نوشته سعید ابک و کار وحید نفر از تهران ساعت 11، 16:30 و 18:30 شرکت‌کننده در بخش مسابقه تئاتر کودک در تالار فجر روی صحنه خواهد رفت.
تماشاخانه مهدیه در سومین روز از جشنواره ساعت 16:30 و 18:30 میزبان نمایش «تن‌هایی دنیا» به نویسندگی و کارگردانی رحمت غلامی از کرمانشاه در بخش اجرای تئاتر با کودکان زیر 18 سال است.
نمایش «دینگ دینگ دنگ» نوشته حامد زحمتکش و کار فاطمه خدابنده‌لو از شهر ری ساعت 10:30 و 11:30 در بخش مسابقه تئاتر خردسال در تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به روی صحنه می‌رود.
مردم شهر مریانج هم در تالار شهید مظاهری «قصه بخت» کار گروهی از جامعه معلولین تپش از مهریز ساعت 16 و 18 در بخش تئاتر فراگیر را به تماشا خواهند نشست.
پیاده‌راه بوعلی ساعت 10:30 میزبان نمایش «یه دنیایی که آدم‌هاش آبی شن» نوشته میثم کرمی و کار زهرا سادات‌احمدی از محلات، نمایش «داستان سیاه» به نویسندگی و کارگردانی آرش رضایی از الیگودرز ساعت 11:30، نمایش «تله من» نوشته و کار هیام احمدی از شاهین شهر ساعت 17:30 و نمایش «یه روز بخصوص» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر ساعت 18 در بخش مسابقه تئاتر خیابانی خواهد بود.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تئاتر نویسندگی و کارگردانی بخش مسابقه تئاتر اجرا خواهد شد روی صحنه ساعت 16 ساعت 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، درباره میزبانی استان از جشنواره گفت: یکی از پایه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه تئاتر ایثار است که هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود. همه موضوعات طرح‌شده در نمایش‌های این جشنواره، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شاهد تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر هستیم. در این دوره از جشنواره ۸ گروه نمایش صحنه‌ای و ۱۰ گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند.

اسدی تاکید کرد: برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند. این امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود. ضمنا تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان درباره همراهی سایر نهادهای استان در برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: با عنایت و همراهی استاندار محترم استان جناب آقای دکتر زنگانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بالابردن کیفیت اجرایی جشنواره همراهی و همکاری دارند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی، از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6089723 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی