Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@04:50:34 GMT

روز نقره‌ای تکواندوی ایران در آسیا

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۰۷۸۵

روز نقره‌ای تکواندوی ایران در آسیا

به گزارش ایران آنلاین، تکواندوکاران ایران در دومین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی به چهار مدال نقره رسیدند.

 بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور ۳۸۶ تکواندوکار از ۳۴ کشور از روز جمعه آغاز شد و به مدت چهار روز در سالن «هوبان» شهر چانچئون کره‌جنوبی ادامه می‌یابد.

امروز شنبه در ادامه این رقابت‌ها، چهار نماینده ایران روی شیاپچانگ رفته و همگی به مدال نقره رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۴۹- کیلوگرم بانوان، «مبینا نعمت‌زاده» با سه پیروزی ارزشمند برابر «آدلاید» از تیمورشرقی، «جونگ کلراتا» از تایلند و «بورا کانگ» از کره‌جنوبی به دیدار نهایی رسید اما برابر «گو گیونگ» از چین باخت و به مدال نقره رسید.

در وزن ۶۲- کیلوگرم بانوان، «نسترن ولی‌زاده» ابتدا «باک تای خیم» از ویتنام و سپس «فروزا سادیکوا» از ازبکستان را از پیش‌رو برداشت به فینال صعود کرد. وی در مبارزه نهایی، مقابل «نام مین سئو» از کره جنوبی شکست خورد و نقره گرفت.

در وزن ۵۸- کیلوگرم مردان، «مهدی حاج‌موسایی» به ترتیب برابر «مارک خلیفه» از لبنان، «هارون خان» از پاکستان و «اسرایلوف» از ازبکستان برنده شد و به فینال رسید اما مقابل «بائه سئو» از کره جنوبی دارنده نشان طلای ۲۰۱۹ جهان نتیجه را از دست داد و نقره‌ای شد.

در وزن ۷۴- کیلوگرم مردان، «میرهاشم حسینی» پس از یک دور استراحت، «سیویانگ» از چین، «یانگ لای» از ویتنام و «هائوهونگ» از تایلند را شکست داد و به مبارزه پایانی رسید. نماینده المپیکی ایران در گام آخر نتیجه را به «جایسانوف» نماینده ازبکستان واگذار کرد و دستش از مدال طلا کوتاه ماند.

روز گذشته نیز تیم ایران به یک مدال طلا و دو برنز رسیده بود. تکواندو با تغییر قانون و با شیوه جدید برگزار می‌شود. در این شیوه، هر مبارزی که در ۲ راند برنده شود پیروز مسابقه خواهد بود.


انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح روز گذشته (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است. در روز دوم و پایانی این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم دائوشو موفق شد به عنوان دومی دست یابد و صاحب مدال نقره شود. در این فرم ورزشکاران چین مقام‌های اول و سوم را از آن خود کردند.

در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ شرکت‌کننده حضور یافته‌اند.

کد خبر 6088646 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید