Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی کنگرلو روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هدف از تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی از روز نخست تبلیغ اسلام ناب محمدی است، مساله ای که مورد تاکید امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز بود.  

وی یادآورشد: اکنون متناسب با اقتضائات و شرایط زمانه، تمام خدمات این سازمان به گروه های مختلف هیئات و کانون های مذهبی، مداحان و ذاکران اهل بیت و مبلغان به ترتیب در قالب سه سامانه تبیان، طوبا و شمع به صورت الکترونیک ارائه و گزارش اقدامات نیز از همین طریق دریافت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام کنگرلو اظهارداشت: از جمله اقداماتی که انجام شده پایش موسسات و خانه های قرآنی بود در نتیجه آن تعداد این نهادها به ۲۰ موسسه و ۸۰ خانه قرآنی کاهش یافت.

برگزاری انتخابات شورای هیات مذهبی

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ری علت پایش این نهادها را غیر فعال شدن تعدادی از آنان در روزهای و شرایط کرونایی برشمرد و گفت: بسیاری از فعالیت های مذهبی و دینی تحت تاثیر شیوع کرونا قرار داشت و همین مساله برخی از آنها را به تعطیلی و رکود کشاند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات شورای هیات مذهبی به تازگی برگزار و در نهایت اعضای جدید این شورا انتخاب شدند.

حجت الاسلام کنگرلو ادامه داد: در این انتخابات ۱۶۳ مسئول هیات شرکت کردند و در نهایت ۶ عضو اصلی برای شورای هیات مذهبی انتخاب شدند در حالی که این تعداد در دوره قبلی انتخابات به ۱۲۰ مسئول و شرکت کننده می رسید.

تشویق خانواده ها به فرزند آوری

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ری یکی از رویکردهای جدید این سازمان را ورود مبلغان به حوزه تشویق خانواده ها به فرزند آوری برشمرد و تاکید کرد: امروز کاهش تعداد فرزندان فقط مربوط به مسائل اقتصادی نیست و این مساله باید برای خانواده ها تبیین شود.

وی با اشاره به نزدیک بودن دهه امامت اضافه کرد: بناست در قالب ستادهای مردمی جشن های خیابانی برگزار شود جشن هایی که طی ۲ سال گذشته تحت تاثیر شرایط کرونایی بود.

حجت الاسلام کنگرلو به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری مراسم مسلمیه در شهرری اشاره کرد و از نهایی شدن برنامه های این مراسم تا هفته آینده خبر داد.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: این شهرستان یک هزار و ۱۶۰ هیات ثبت شده دارد که طی ۲ سال گذشته عمده تخلفاتی که در اقدامات آنان ثبت شد مربوط به رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی بود.

برچسب‌ها شهرستان ری روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ری روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی حجت الاسلام شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، «حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در حکمی «حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی» را به عنوان راهیار تبلیغ مبلغین و مبلغات استان گیلان منصوب کرد.

بخشی از وظایف راهیاران تدوین و ترسیم ساختار مناسب و برنامه ریزی در امر تبلیغ استان، توانمند سازی مداوم مبلغین استان، ساماندهی و هم افزایی گروه‌های تبلیغ گیلان است.

گفتنی است، مدیر سابق مدرسه علمیه مهدویه، معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) مسکن مهر، استاد حوزه علمیه از سوابق کاری حجت الاسلام اسماعیلی به شمار می‌رود.

کد خبر 6088894

دیگر خبرها

  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور