Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی روز شنبه در دیدار با رییس و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر نظارت‌ها قوی باشد، ریشه این نظارت‌ها دلسوزی و دوستی است و اگر مانع از خطاها شود، دو کار مهم می‌شود یکی اینکه خود شخص حفظ می‌شود و دیگری اینکه شخصیتش در جایگاهش حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا اینکه نظارتی با تساهل فرد را وادار به خطا کند و اینکه مسوولی از کشور فرار می‌کند و یا در دادگاه محاکمه می‌شود، خیلی بد است، هم سرمایه مردم و هم شخصیتش خودش ضایع شده است.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: موضوع نظارت از پیگیری‌ها مهم‌تر است، همانطور که بهداشت از درمان مهم‌تر است چرا که هم خود فرد حفظ می‌شود و هم به عنوان شخصیت، سرمایه جامعه حفظ می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: امیدوارم این بیداری و هوشیاری برای همه مسوولان متولی که جنبه نظارتی دارند، وجود داشته باشد، هر فرد صفر کیلومتر را نمی‌توان در مسوولیت قرار داد و خیلی هزینه می‌شود تا کسی مدیر و مسوول شود و این افراد سرمایه جامعه هستند.

وی عنوان کرد: اینک در کنار سایر امور، پیشگیری و نظارت جزو کار اصلی شماست، این موضوع کار ارزشمندی است که هم به نفع نیروی‌های مسلح و هم به نفع کشور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دادگاه‌های ویژه برای برخی از صنف‌های خاص چه به دلیل تخصص و جایگاه ویژه و چه به دلیل اینکه افکار عمومی آسیب نبیند، وجود دارد، اضافه کرد: نیروهای مسلح جایگاه ویژه‌ای در حفظ جان و ناموس مردم دارند، این سازمان کاملا توجیه دارد.

وی عنوان کرد: به دلیل اینکه نیروهای مسلح در حیطه کار خود قانون‌دان و قانون‌پذیر هستند، کار شما سهل‌تر از صنوف مشابه دیگر است و شما مخاطبین خود را خیلی خوب می‌توانید توجیه کنید.

رییس سازمان قضایی نیروی مسلح خراسان جنوبی هم گفت: در قانون اساسی یک از مراجع تخصصی رسیدگی به جرایم سازمان قضایی نیروی‌های مسلح است، در زمینه آموزش و پیشگیری از جرم در سطح مختلف نیروهای مسلح با تخصص لازم کار می‌کنیم.

محمد حسین محمدپور افزود: در هر یگان و مجموعه‌ای براساس نیازها و آسیب شناسی که انجام شده در زمینه آموزش و پیشگیری از جرایم کار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ابتدای امر سازمان قضایی نیروی‌های مسلح استان در زمینه پیشگیری و آموزش پیش‌رو بوده است، اضافه کرد: یکی از اقدامات دیگر سازمان قضایی نیروی‌های مسلح نظارت بر زندان‌ها و یگان‌ها است که در این خصوص مستمر کارکنان سازمان در یگان‌های مختلف حضور دارند.

محمدپور از ائمه جمعه خراسان جنوبی و مردم خواست در هر زمینه‌ای در مرکز استان و شهرستان‌ها در امور نظامیان مسئله‌ای وجود دارد، منتقل شود تا ورود پیدا کنیم.

برچسب‌ها بیرجند خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی بیرجند خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی سازمان قضایی نیروی نیروی های مسلح خراسان جنوبی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد