Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس استان خوزستان از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز خبر داد و گفت: در این طرح ۹۴ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در سطح استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سید محمد صالحی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی در سطح استان اظهار کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز را به مدت چهار روز در سطح استان به مرحله اجرا در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در اجرای این طرح ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدام های خاص پلیسی ۶۲ نفر از دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

رییس پلیس استان خوزستان افزود: در اجرای این طرح ۹۴ قبضه سلاح غیر مجاز، شامل ۳۴ قبضه سلاح جنگی، ۶۰ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین  ۷۳۱ عدد فشنگ کشف شد.

صالحی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: ان‌شالله با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضایی شاهد امنیت پایدار در سطح استان خوزستان باشیم./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز پلیس سلاح تیراندازی امنیت اجتماعی اطلاعات انتظامی ماموران قضایی دستگیر استان خوزستان جنگی شکاری فشنگ کشف متهمان سلاح جنگی پلیس استان خوزستان کشف و دستگیری سطح استان غیر مجاز سلاح غیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان