Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان مرکز استان خوزستان در دیدار با تعدادی از خانواده‌های جانباختگان حادثه متروپل آبادان از انجام بخش زیادی از روند رسیدگی به پرونده این اتفاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق جعفری چگنی که به منظور پیگیری آخرین وضعیت آواربرداری و مسابل حقوقی و قضایی حادثه متروپل به آبادان سفر کرده بود، ضمن ملاقات با مردم به مناسبت هفته قوه قضاییه با تعدادی از خانواده های جانباختگان حادثه ساختمان متروپل دیدار و پس از شنیدن خواسته و مطالبه های آنان مبنی بر برخورد با تمامی عوامل موثر در حادثه، با آنان همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به تاکیدها رییس قوه قضاییه و دادستان کل کشور بر برخورد با تمامی عوامل و مسببین حادثه، روند رسیدگی و تحقیق ها با نظارت دادستان مرکز در شعبه ویژه با سرعت در حال رسیدگی است.

جعفری چگنی افزود: بخش زیادی از تحقیق ها انجام و با تکمیل آنها در اسرع وقت، تصمیم نهایی اتخاذ و پرونده به دادگاه کیفری ارسال‌ خواهد شد.

لازم به ذکر است که طی این سفر دادستان مرکز استان خوزستان و رییس توسعه حل اختلاف خوزستان، به صورت میدانی از آخرین وضعیت آواربرداری ساختمان متروپل بازدید کردند.

طبق اعلام مقام قضایی خوزستان تا کنون ۱۶ نفر از مقصران حادثه مترپل با صدور قرار تامین در بازداشت به سر می برند./انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز پیگیری آواربرداری حقوقی قضایی حادثه متروپل آبادان مردم هفته قوه قضاییه خانواده دادستان تحقیق مرکز شعبه پرونده دادگاه کیفری توسعه مقصران بازداشت دادگستری خوزستان برنا خوزستان دادستانی خوزستان حادثه متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس‌های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلام‌عباس ترکی؛ معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضائی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال "افعی تهران"، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

کد خبر 6098522

دیگر خبرها

  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» برگزار شد
  • آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو برگزار شد/ تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است