Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-در هفته‌ای که گذشت، شهرداری تبریز با توزیع شش هزار و 500 تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیاست که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچکترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.

شهرداری تبریز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، این روزها که فصل کاری منطقه آذربایجان در جریان است، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

حالا مناطق دهگانه شهرداری تبریز هم به تکاپو افتاده‌اند و از آسفالت‌ریزی‌های اساسی معابر گرفته تا آسفالت کوچه‌ها و لکه‌گیری معابر مربوط به مناطق خود را به طور جدی در دست اجرا دارند. در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه 1

طی هفته گذشته شهرداری منطقه 1 تبریز با توزیع 1750 تن آسفالت در سطح معابر این منطقه اقدام به بهسازی و لکه‌گیری کرد. بر همین اساس مسیرهای سربالایی ولیعصر به طرف پل کابلی، خیابان عباسی، کوی روشن، ایده لو و بیلانکوه در سطح این منطقه آسفالت‌ریزی شدند.

منطقه 2

شهرداری منطقه 2 تبریز هم با 200 تن آسفالت در این هفته در صدد آماده سازی و بهسازی معابر منطقه خود برآمده است.

در این راستا مسیر اصلی و فرعی 10 متری چهارم و  10 متری پنجم و هفتم خیابان بینش میرداماد آسفالت‌ریزی شد.

منطقه 3

طی هفته گذشته شهرداری منطقه 3 تبریز نیز با مجموع 780 تن آسفالت‌ریزی، معابر این منطقه را برای شهروندان خود مناسب‌سازی کرده است.

آسفالت‌ریزی درب جنوبی ترمینال تبریز، کوچه موسوی 4 در مارالان، کوچه کوثر در 17 متری مارالان، کوی صفا مارالان و کوچه فرهنگ خیابان امام (ره) طی هفته گذشته توسط شهرداری منطقه 3 تبریز انجام یافت.

منطقه 4

در این بین شهرداری منطقه 4 تبریز نیز با 502 تن آسفالت گامی در جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر خود برداشته است.

آسفالت ریزی کوچه‌های نسترن 1 و یاسمن 3 در کوی فیروز نو، کوچه شهید پاشایی و کوچه فردوس در خیابان کارپیشه، کوچه وظیفه دان در حکم آباد، کوچه حمیدیه و رفعت در خیابان حکم آباد، لکه گیری خیابان سردار ملی و آسفالت ریزی کوچه اسلامیه خیابان ستارخان از جمله اقدامات این منطقه طی هفته گذشته بود.

منطقه 5

شهرداری منطقه 5 تبریز نیز نسبت به آسفالت‌ریزی 500 تنی اقدام کرده است. این منطقه در محدوده‌های مختلفی اعم از نارون 1 در استانداری، کوی بهاران مرزداران، کوی گاز باغمیشه، تعاون در فرشته شمالی و ... عملیات آسفالت‌ریزی را به انجام رساند.

منطقه 6

شهرداری منطقه 6 تبریز طی هفته گذشته با 257 تن آسفالت مسیرهای این منطقه را آسفالت ریزی و لکه‌گیری کرده است.

بر این اساس، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6 تبریز با 235 تن در کوی پونه (شنب غازان) و معابر باباباغی و معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه نیز در خیابان 22 بهمن (میدان جهاد به طرف رسالت) جاده سنتو و کوی سولماز و همچنین معابر منتهی به بلوک 172 و مقابل بلوک 152شهرک امام خمینی(ره) نسبت به آسفالت ریزی اقدام کرده است.

منطقه 7

شهرداری منطقه 7 تبریز نیز آسفالت ریزی 400 تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.

آسفالت ریزی کوی مهران آخمقیه با 160 تن عمده‌ترین آسفالت‌ریزی این منطقه طی هفته گذشته را به خود اختصاص داد.

آسفالت‌ریزی مسیرهای آخمقیه منبع2، اندیشه اوچمان8، کوچه‌های سرچشمه رواسان، کوچه مهران آخمقیه، میدان امام حسین (ع) کوی برادران و لکه گیری مسیرهای اصلی منطقه از جمله اقدامات شهرداری منطقه 7 تبریز به شمار می رود.

منطقه 8

شهرداری منطقه 8 تبریز هم با 1133 تن آسفالت ریزی در راستای بهسازی معابر خود اقدام کرد.

لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی در کوچه‌های آزادی، سنجران، یزدان پناه، گلچین شرقی و ... از جمله اقدامات این منطقه به شمار می‌رود.

همچنین آسفالت ریزی حد فاصل زیرگذر صاحب‌الامر تا زیرگذر شهید بهشتی چایکنار، عمده اقدام این منطقه طی هفته گذشته در راستای بهسازی معابر بود.

منطقه 9

شهرداری منطقه 9 تبریز هم آسفالت ریزی 440 تنی را برای هفته گذشته در برنامه کار خود قرار داد.

125 تن آسفالت ریزی دستی و 315 تن آسفالت‌ریزی اساسی در بلوار شهدای سلامت و معابر شهرک خاوران توسط این منطقه انجام یافت.

منطقه 10

در این بین شهرداری منطقه 10 تبریز نیز 317 تن آسفالت‌ریزی در سطح منطقه خود انجام داد که این آسفالت‌ریزی‌ها در کوچه حسین صراف واقع در خیابان شهید صدوقی، کوچه صبای 3 واقع در شهرک ارم، کوچه چاپارپاشی واقع در خیابان فارابی، کوچه شهید ارشد بیرقی اول واقع در خیابان اصولی و ... انجام یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز تن آسفالت ریزی آسفالت ریزی شهرداری منطقه طی هفته گذشته بهسازی معابر لکه گیری تبریز نیز تبریز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۰۹ هزار تن آسفالت برای معابر شهری قم استفاده شد گفت: در سال جاری این عدد به ۲۱۷ هزار تن خواهد رسید.

عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از اقدامات معاونت فنی و عمرانی، احداث ایستگاه‌های انتقال پسماند به منظور افزایش بهره‌وری حمل‌ونقل پسماند شهری به مرکز دفن و پردازش البرز است.

وی افزود: در این مسیر تصمیم بر آن گرفته شد تا جانمایی این سایت‌ها در چندین نقطه شهر که گرد و غبار و بوی بود وجود نداشته باشد، انجام شود که یکی از آن‌ها در منطقه ۵ است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این سایت تخلیه زباله در مسیر انتهای شهرک قدس به سمت مسجد جمکران جانمایی شد و قرار است قرارداد آن طی دو یا سه ماه آینده به مبلغ ۱۴ میلیارد تکمیل شود.

حلوایی‌زاده ادامه داد: سال گذشته بالغ بر ۲۰۹ هزار تن آسفالت برای معابر شهر قم در نظر گرفته شد که برای امسال ۲۱۷ هزار تن پیش بینی اولیه انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تلاش مجموعه برای افزایش این میزان برای حل معضلات روسازی آسفالت در شهر است، گفت: در طول یک ما سپری شده از سال جدید نیز بالغ بر ۲۵ هزار تن آسفالت پخش شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه پارکینگ چهل اختران از جمله پروژه‌های ساخت پارکینگ در طول سال ۱۴۰۲ بود که به نتیجه مطلوب رسید، تصریح کرد: همچنین طبقه منفی یک و دو پارکینگ بازار کهنه نیز به اتمام رسیده است تا با طراحی طبقه همکف عملیات جدید آغاز شود.

حلوایی‌زاده ادامه داد: در حوزه طراحی پروژه عمرانی، طراحی اتصال بلوار گمرک و ۵۵ متری به کمربندی امام علی (ع) انجام شده است، از سوی دیگر طراحی بلوار آیت‌الله قاضی خرم‌آبادی با چند تقاطع در دست اقدام است و طراحی روش‌های اتصال محور جمهوری به بلوار یادگار امام نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: این پروژه غیرهمسطح است، یکی از لوله آب‌های اصلی شهر قم از این منطقه می‌گذرد و دکل‌های ۲۳۰ ولت به بالا در این منطقه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 748844

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ