Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس شورای شهر شهرکرد گفت: مدارک شهردار منتخب توسط اعضای شورا به وزارت کشور ارسال شده است و منتظر اعلام نتیجه هستیم، در صورتیکه وزارت کشور با صدور حکم برای شهردار منتخب توسط اعضای شورای شهر مخالفت کند، از بین گزینه‌های قبلی که بیش‌ترین موافق را داشتند به عنوان گزینه به رای گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا بیاتی چهارم تیرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در خصوص انتخاب شهردار، اظهار کرد: نقدهایی به عملکرد شورای شهر جهت تعلل در انتخاب شهردار برای مرکز استان وارد است، گاهی افراد تعلل را صرفا متوجه شخص رئیس شورا می‌دانند، در حالیکه شرح وظایف تمامی اعضای شورا کاملا مشخص است.

رئیس شورای شهر شهرکرد افزود: مدارک شهردار منتخب توسط اعضای شورا به وزارت کشور ارسال شده است و منتظر اعلام نتیجه هستیم، رئیس شورا نیز همانند سایر اعضا در انتخاب شهردار یک رای دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در جلسه شورای شهر عنوان کردم که شهردار منتخب یکی از شرایط احراز را ندارد، گفت: اما اعضای شورا بر انتخاب حامد فروزنده اصرار داشتند، بنابراین بنده صحت مدارک پیوستی به وزارت کشور را امضا نکردم و این نامه با امضای نائب رئیس شورا ارسال شد، در حالیکه بنده در جلسه حضور داشتم و صریحا اعلام کردم که صحت مدارک مورد تائید بنده نیست.

بیاتی بیان کرد: در صورتی که وزارت کشور با صدور حکم برای شهردار منتخب توسط اعضای شورای شهر مخالفت کند، از بین گزینه‌های قبلی که بیش ترین موافق را داشتند به عنوان گزینه به رای گذاشته می‌شود و گزینه جدیدی برای بررسی به شورا معرفی نمی‌شود.

رئیس شورای شهر شهرکرد با اشاره به برگزاری دومین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی شوراهای کشور در تاریخ یکم تا سوم تیرماه در تهران، بیان کرد: در جلسه قبلی این کمیسیون مسئولیت کمیته شهرسازی به بنده، مسئولیت کمیته بازآفرینی به نماینده اصفهان و کمیته معماری به نماینده شیراز واگذار شد.

وی افزود: خلاء‌های قانونی، مشکلات شهرداری‌ها با وزارتخانه‌ها، درآمد پایدار شهرداری، بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، مدیریت حریم شهرها و صدور پروانه در بافت تاریخی در این اجلاسیه مطرح شد.

بیاتی بیان کرد: ۸۴ هکتار بافت فرسوده در شهرکرد وجود دارد، همچنین محله اشکفتک و مهدیه جزو بافت ناکارآمد محسوب می‌شود و چالشتر نیز در بافت تاریخی واقع شده است، صدور پروانه در بافت‌های فرسوده باید رایگان باشد، ۵۰ درصد هزینه صدور پروانه توسط وزارت راه و شهرسازی و ۵۰ درصد نیز توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

رئیس شورای شهر شهرکرد با اشاره به اینکه ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس به سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اضافه خواهد شد، یادآور شد: سهمیه استان‌ها مشخص می‌شود، ۱۲ دستگاه اتوبوس نیز به استان اختصاص پیدا کرد و در حال حاضر ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری در بخش خصوصی و ملکی در شهرکرد فعال است.

وی با بیان اینکه طرح جامع ترافیک شهرکرد هم‌زمان با طرح جامع شهر در حال تدوین است، خاطرنشان کرد: برای حل مشکل ترافیک شهرکرد باید اقداماتی مانند اتصال کمربند جنوبی شهرکرد برای روان‌سازی ترافیک شرق و غرب، اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح، اتصال بلوار امام علی منظریه به میرآباد غربی، ایجاد پارکینگ در سطح شهر و پیاده‌روسازی چند خیابان اصلی شهرکرد در دستور کار قرار بگیرد.

بیاتی در پایان یادآور شد: مطالعه تقاطع غیرهمسطح معلم و طالقانی انجام شده است، برای اجرای آن نیازمند مصوبه شورای ترافیک استان هستیم، قرارداد اجرا نیز با قرارگاه خاتم‌الانبیا منعقد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری شوراي شهر شهرداري شهركرد رئیس شورای شهر شهرکرد انتخاب شهردار وزارت کشور رئیس شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.
امین سلیمانی از قرارگیری دو معلم این استان در جمع معلمان نمونه کشور خبر داد و گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.
وی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.
سلیمانی گفت: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد