Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، زکریا مرادی پیرامون آخرین وضعیت‌اش پیش از شروع فصل بیست و دوم لیگ برتر، اظهار کرد: فعلا مشغول تمرین اختصاصی هستم و روزانه دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنم که ان شاءالله در شروع فصل جدید با بیشترین میزان آمادگی به میدان بروم.

وی افزود: من با استقلال چهار سال قرارداد دارم، البته باید دید که مدت سربازی‌ام جز قراردادم محاسبه می‌شود یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت اولین روز تمرین با قدرت در تمرینات حاضر می‌شوم و اگر فرصت باشد با تمام وجودم تلاش می‌کنم تا نظر مساعد ساپینتو را جلب کنم. مگر اینکه تیم مرا نخواهد که آنوقت با صلاحدید مدیران باشگاه تصمیم گیری می‌کنیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال ملوان گفت: بابت صعود و قهرمانی ملوان باید به هواداران و مردم خوب انزلی تبریک بگویم و امیدوارم در لیگ موفق باشند. برای سربازی ملوان را انتخاب کردم چون شرایط پیشرفتم در این تیم فراهم بود. در این تیم تجربه‌ام بالا رفت و گلزنی و پاس گل داشتم. متاسفانه مصدومیت هم جزیی از فوتبال است؛ اما روزهای تلخ را پشت سرگذاشتم و حالا با آمادگی و انگیزه بالایی منتظر حضور در تمرین استقلال هستم. سربازی در سن پایین خیالم را راحت کرد و می‌توانم بقیه دوران ورزش حرفه‌ای‌ را راحت‌تر دنبال کنم.

بازیکن استقلال با اشاره به دوران همکاری اش با فرهاد مجیدی، عنوان کرد: با توجه به اینکه فرهاد مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا به من میدان داد و اعتماد کرد، قطعاً در لیگ برتر فرصت بازی بیشتری برایم فراهم بود. به هر حال قهرمانی استقلال خوشحال کننده است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند تا دل هواداران شاد بماند. دلم برای تیم تنگ شده است و دوست دارم زودتر در تمرینات حاضر شوم.

مرادی در پایان پیرامون ادامه همکاری وریا غفوری با استقلال، گفت: امیدوارم وریا غفوری در این تیم بماند و در لباس استقلال از فوتبال خداحافظی کند. او در روزهای خوب و بد این تیم زحمت زیادی کشیده است. امیدوارم شأن کاپیتان استقلال حفظ شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زکریا مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال آرای کمیته انضباطی در خصوص تخلف سه باشگاه مختلف را روی خروجی خود قرار داد و سه تیم استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

هر سه تیم به دلیل رفتار هوادارانشان، به ترتیب ۱۰۰ میلیون تومان (استقلال)، ۱۰۰ میلیون تومان (صنعت نفت) و ۱۵۰ میلیون تومان (ملوان بندر انزلی) جریمه شدند که البته این آرا قابل تجدید نظر است. 

جریمه استقلال به دلیل پرتاب لیزر توسط تماشاگران، جریمه نفت به دلیل توهین هواداران به مقام رسمی و پرتاب لیزر و جریمه ملوان به دلیل پرتاب مواد محترقه و توهین به مقام رسمی و توقف در بازی رخ داده است.

به هر صورت ۳۵۰ میلیون تومان با سه نامه اداری نشان می‌دهد که فدراسیون‌داری هم می‌تواند در زمره شغل‌های پردرآمد در نظر گرفته شود!

دیگر خبرها

  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)