Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس شیراوژن مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا را اینگونه اعلام کرد و گفت: ۱- تقدیر ویژه و تشکر صمیمانه از پزشکان و پرستاران کشورمان؛ ما مدیون زحمات پرستاران و پزشکان هستیم.

۲- یک جلوه مهم این قدردانی، پرداخت مطالبات و معوقات پرستاران، پزشکان و بیمارستان‌هاست. وزارت بهداشت، دفتر ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳- توصیه مؤکد به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن مسقف شلوغ، پرتردد و پر ازدحام، وسایل نقلیه عمومی و بیمارستان‌ها. در شهرهای زرد و آبی (فعلاً همه شهرهای کشور)، در سایر اماکن (بخصوص فضاهای باز) الزامی به استفاده از ماسک وجود ندارد.

۴- توصیه اکید بر تزریق یک نوبت واکسن یادآور سال ۱۴۰۱ در کلیه گروه‌های سنی بالاتر از ۱۲ سال که ۶ ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن‌شان گذشته است. مانند واکسن‌های آنفلوآنزای هر ساله و اینکه تا اواسط تابستان جاری هم تزریق شود. در این صورت سطح ایمنی جامعه در آستانه سال تحصیلی، سفر اربعین و آغاز فصل پاییز به سطح خوبی می‌رسد.

کد خبر 5523037 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس شیراوژن ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا درمان ناباروری دیابت بیمارستان جامعه پزشکی سیگار بهرام عین اللهی زوال عقل واکسیناسیون دارو سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران

به گزارش خبرآنلاین، آنان خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ حق‌الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»

به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!

به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.

پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901037

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور