Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:54:27 GMT

پیروزی مقتدرانه ساحلی بازان ایران مقابل پورتوریکو

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۱۹۱۸

پیروزی مقتدرانه ساحلی بازان ایران مقابل پورتوریکو

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی یونان برای تعیین جایگاه‌های نهم تا شانزدهم رده بندی در نخستین دیدار مقابل پورتوریکو صف‌آرایی کرد و موفق شدند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یابد.

ملی‌پوشان ایران در این مسابقه که ظهر امروز شنبه ۴ تیرماه برگزار شد، از همان ابتدا با قدرت در برابر حریف ظاهر شدند و در نیمه نخست با نتیجه ۳۰ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم نیز ایران تیم برتر میدان بود و ۲۴ بر ۱۳ مقابل حریف به پیروزی دست یافت تا در مجموع دو نیمه ایران مقابل پورتوریکو دو بر صفر برنده دیدار باشد.

جواد صادقی، شهریار حسینی، حسین رحمتی، پارسا دهقانی، مسلم کاظمی، علی پیرزاده اهوازی، وحید عرب‌زاده، میلاد حمیدی‌فر، امین کاظمی و مهدی رزاق پور ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی ایران به سرمربیگری آنتونیو گرا پی‌شه در مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5523060

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی هندبال ساحلی ایران پورتوریکو فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران ریکاردو ساپینتو تکواندو یحیی گل محمدی کشتی آزاد تیم ملی تکواندو مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی تیم ملی والیبال آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت