Web Analytics Made Easy - Statcounter

دشتی پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ داران استان یزد گفت: احتمالا قیمت مرغ در چند روز آینده مجددا افزایش داشته و به قیمت واقعی خود نزدیک خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد دشتی پور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا،با بیان اینکه قیمت مرغ احتمالا ظرف چند روز آینده مجددا  در یزد افزایش خواهد داشت اظهار داشت: قیمت مرغ در مغازه ها صبح امروز ۵۵هزارتومان است اما احتمالا ظرف چند روز آینده به قیمت واقعی خود نزدیک تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: پس از حذف نهاده های دولتی با قیمت ارز ترجیحی، دولت قیمت۵۸هزارو۹۰۰تومان را برای فروش مرغ اعلام کرد اما جامعه از این قیمت استقبال نکرد و در ضمن اینکه تعدادی از مردم مرغ مورد نیاز خود را قبل از گرانی ها تهیه کرده بودند و همین موضوع عاملی شد که فروشندگان در جهت جلوگیری از فاسد شدن مرغ، آنها را به قیمت پائین تر عرضه کنند و این تصور برای جامع شکل بگیرد که قیمت مرغ کاهش داشته است.   رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ داران استان یزد تصریح کرد: پس از کاهش قیمت و وقفه ای که در تولید ایجاد شد تولید کنندگان چون نهاده مورد نیاز خود را با قیمت آزاد تهیه کرده بودند مجبور بودند قیمت خود را افزایش بدهند و اگر با قیمت های قبلی عرضه می کردند عملا دچار ضرردهی می شدند پس به مرور شاهد برگشت قیمت مرغ به قیمت واقعی خود خواهیم بود و اگر هنوز قیمت مرغ به قیمت واقعی خود نرسیده است علت آن موجود بودن مقداری نهاده در نزد تولید کنندگان است.   دشتی پور با اشاره به اینکه اگر وعده دولت مبنی بر اجرایی کردن کارت های اعتباری اجرا شود بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد گفت: در صورت اجرایی کردن طرح کارت های اعتباری، تولید کننده میتواند مرغ را با قیمت واقعی خود عرضه و مردم نیز پس از خرید، یارانه آن را از سوی دولت دریافت می کنند اینگونه امنیت غذایی و سبد غذایی مورد نیاز مردم دیگر دچار آسیب نخواهد شد و بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.   وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی به صورت کامل و مرتب بر روند قیمت گذاری نظارت دارد ابراز داشت: بازرسین اتاق اصناف و سازمان صمت نیز بر روند توزیع به صورت کامل نظارت دارند در ضمن اینکه مراحل قیمت گذاری به صورت کامل با حضور مسئولان مربوطه برگزار می شود و قیمت های موجود مورد تائید انها است.   انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: قیمت واقعی خود چند روز آینده قیمت مرغ خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۱ درصد کاهش به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید.

به گزارش تسنیم، قیمت نفت در روز چهارشنبه برای سومین روز پیاپی کاهش یافته است. افزایش ذخایر نفت خام و تولید نفت آمریکا به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا به همراه بالا رفتن امید نسبت به قرارداد آتش بس در خاورمیانه از عوامل افزایش قیمت نفت بوده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۱ درصد کاهش به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۸۰ سنت معادل ۰.۹۸ درصد کاهش ۸۱ دلار و ۱۳ سنت معامله می‌شود.

آمار موسسه نفت آمریکا نشان می‌دهد ذخایر نفت خام این کشور ۴.۹۰۶ میلیون بشکه در هفته گذشته افزایش داشته، در حالی که ذخایر بنزین و میعانات گازی آن کاهش یافته است.

آمار رسمی اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد ذخایر بنزین این کشور ۱.۴۸۳ میلیون بشکه و ذخایر میعانات گازی ۲.۸۷ میلیون بشکه پایین آمده است.

تولید نفت آمریکا هم در ماه فوریه تا ۱۳.۱۵ میلیون بشکه در روز افزایش داشته در حالی که در ژانویه برابر با ۱۲.۵۸ میلیون بشکه در روز بوده است.

انتظار بسته شدن یک قرارداد آتش بس بین رژیم صهیونیستی و حماس به دنبال از سرگیری مذاکرات صلح توسط مصر قیمت نفت را پایین آورده است. پایان این جنگ می‌تواند نگرانی در مورد گسترش درگیری و مختل شدن عرضه نفت خاورمیانه را کاهش دهد.

به نظر می‌رسد تولید اوپک صد هزار بشکه در روز در آوریل کاهش یافته و به ۲۶.۴۹ میلیون بشکه در روز رسیده است که نشان دهنده صادرات کمتر ایران، عراق و نیجریه و تعهد به سایر اعضا به قرارداد تولید اوپک پلاس است.

دیگر خبرها

  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده