Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: وظیفه اساسی مجاهدان عرصه تبلیغ و تبیین تعالیم دینی تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ و جهادگران عرصه تبیین اظهار داشت: تجدید بیعت با امام عصر در مسیر تبلیغ و اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه هدف مهم برگزاری این همایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کسب برکت و توفیق خدمت در راه اسلام موضوعی است که خادمان تبلیغ دینی باید مسیر عهد خود را در این هدف قرار دهند و این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: ظرفیت اصحاب رسانه و قلم برای نشر پیام حق و تبیین واقعیت‌ها در جامعه باید مورد استفاده باشد و در دنیای کنونی نقشه‌های دشمن برای راه‌اندای جنگ رسانه‌ای برای مدیریت افکار و اندیشه‌ها و تغییر معروف و منکر در جامعه خنثی‌سازی شود.

جعفرزاده اظهار کرد: اصحاب قلم و رسانه و فعالان عرصه فرهنگ باید در حفظ هویت و شخصیت وجودی انسان تلاش کنند و با تقویت باورهای دینی و اعتقادی دشمن را از دستیابی به نقشه‌های شوم باز دارند.

وی تصریح کرد: حفظ هویت و شخصیت وجودی انسان از تقویت باورهای دینی و اعتقادی به دست آمده و تهاجم فرهنگی با هر ابزار و وسیله‌ای نمی‌تواند هویت و اندیشه را از جامعه سلب کند که در این زمینه وظیفه اساسی مجاهدان عرصه تبلیغ و تبیین تعالیم دینی تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: ولایت فقیه اساس حکومت اسلامی و اتخاد مسلمانان است و با توجه به تلاش استکبار جهانی در ترویج بی‌بند و باری و بی‌حجابی در بین جوانان و افزایش ناهنجاری‌ها در جامعه باید برنامه‌ریزی شود‌.

مبلغان دینی باید با اقتدار به سمت ارزش‌های دینی حرکت کنند رویکرد دشمنان وارد کردن هجمه‌های جدید به انقلاب و عرصه‌های دینی است توجه به اطلاع‌رسانی و تبلیغات دینی در جامعه افزایش یابد

جعفرزاده اظهار کرد: ضرورت تهذیب نفس در بین مسئولان عامل مهم رضایت‌مندی مردم و پیشرفت جامعه است و بی‌شک اگر در شهری مسئولی به اقامه نماز اول وقت اهمیت داده شود نماز آن شهر متحول می‌شود.

عضو شورای فرهنگی عمومی استان اردبیل افزود: امنیت پایدار جامعه بر مدار فرهنگ دینی منطبق شده و باید تمام الگوهای فردی، اجتماعی و خانوادگی مطابق با موازین اسلامی رعایت شده و گفتار و رفتار باید هماهنگ و اسلامی باشد.

جعفرزاده اظهار کرد: ترویج فرهنگ دینی عامل مهم بازدارندگی در مقابل آسیب‌های اجتماعی است و در جامعه اسلامی باید فرهنگ اصلاح شود تا آسیب‌های اجتماعی برطرف شود.

انتهای پیام/143/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تقویت باورهای دینی و اعتقادی تبلیغات اسلامی استان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند

به گزارش خبرگزاری مهر، مالک رحمتی در جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، افزود: بر این اساس مدیران کل دستگاه ها به حضور در جلسات شورای هماهنگی بنیاد اهتمام ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: اینکه باغ موزه دفاع مقدس ۱۸ هزار بازدید در سال داشته باشد، نشان می دهد که نهادهای فرهنگی و تربیتی همچون آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید اهتمام ویژه ای برای حضور دانش آموزان و دانشجویان در این مکان ارزشمند داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: در این فوران جنگ روانی که دشمن راه انداخته، برای آشنایی نوجوانان و جوانان با محتوای باغ موزه دفاع مقدس، همه ظرفیت های موجود مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نه به عنوان کار اداری، بلکه تکلیف دینی و الهی بدانیم.

رحمتی با اشاره به تاثیر فراگیر و همه جانبه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران و فراتر از آن بیان کرد: این فرهنگ اصیل اسلامی در دوران کرونا نیز در جامعه ما نمود عینی یافت و همه برای غلبه بر این بیماری وارد گود شدند.

وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در همه ابعاد حیات اجتماعی نجات بخش بوده و در هر حوزه ای وارد شده، آن را متحول کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر بتوانیم این فرهنگ را به بهترین شکل ممکن نهادینه کنیم، دیگر هیچ مشکلی در هیچ بخشی از جامعه نخواهیم داشت.

رحمتی همچنین بر لزوم طراحی و اجرای کار رسانه ای برای کمک به رونق فعالیت های باغ موزه و انعکاس شایسته آن در جامعه تاکید کرد.

رحمتی همچنین خواستار تجهیز باغ موزه دفاع مقدس تبریز به ابزارهای روز و جوان پسند نرم افزاری شد و ادامه داد: در تامین منابع مالی مورد نیاز تکمیل باغ موزه نیز از همه ظرفیت های بودجه ای استانی و ملی استفاده می کنیم.

وی توضیح داد: با توجه به محدودیت منابع مالی نهادهای دولتی، واقفین و شبکه مردمی و خیرین بیشترین توان و ظرفیت را برای کمک در این حوزه دارند.

در این جلسه، شهردار تبریز، مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و مدیرکل راه و شهرسازی استان، گزارشی از اقدامات انجام شده مرتبط با تکمیل باغ موزه دفاع مقدس ارایه کردند.

کد خبر 6093731

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • با دانش آموزانم رفاقت دارم/نقش معلم در ترویج باورهای دینی
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است