Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان کشور در بازدید از پروژه استخر بانوان بهار گفت: پیگیری پروژه‌های نیمه تمام ورزش و جوانان استان همدان در دستور کار قرار دارد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنیامین شکوه‌فر در این بازدید افزود: پروژه‌های نیمه تمام ورزش و جوانان استان همدان با جدیت تمام پیگیری می‌شود وتلاش ما این است که پروژه های نیمه تمام تعیین تکلیف شده و در اختیار ورزشکاران همدانی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که نگاه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم رفع موانع جهت تکمیل پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت است، خاطرنشان کرد: بنا بر قولی که وزیر ورزش و جوانان به جامعه ورزشی کشور داده تلاش می کنیم تا پایان سال جاری پروژه بالای ۸۰ درصدِ نیمه کاره نداشته باشیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان کشور در پایان مطرح کرد: لازم است استان همدان در این زمینه در کشور پیش‌رو باشد و پروژه‌های عمرانی خود را به پایان برساند.

گفتنی است؛ معاون وزیر به منظور بازدید از پروژه های شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ و تجلیل از مدال آوران و قهرمانان شهرستان کبودراهنگ به استان همدان سفر کرده است.

در این سفر یک روزه خسرو قمری، مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان معاون وزیر را همراهی کرد.

عملیات اجرایی مجموعه ورزشی بانوان شهر بهار که شامل سالن ورزشی چند منظوره و استخر شناست از سال ۱۳۸۵ آغاز و تا کنون ۷۰ درصد مراحل ساخت آن انجام شده است.

تاکنون برای استخر سرپوشیده بانوان بهار بیش از ۸۰ درصد اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی وزارت ورزش و جوانان ورزش همدان پروژه های نیمه تمام ورزش و جوانان استان همدان وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت و بهبود وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گرو همکاری و مشارکت های مردمی و سازندگان است گفت: دولت در حال حاضر با عرضه زمین و در اختیار قرار دادن این اراضی به متقاضیان و پرداخت تسهیلات ساخت روند را برای ورود بیشتر متقاضیان فراهم می‌کند.

وی افزود:  حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزار پروژه نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که دولت می تواند با استفاده از ظرفیت های مردمی و عرضه زمین  این پروژه ها را  تا پایان دولت سیزدهم تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن توضیح داد: در حال حاضر روند ساخت یکی از سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن به مساحت ۵۶۰ هکتار ظرفیت ساخت بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی را در خود دارد.

وی یادآور شد: حضور مردم در پروژه های نهضت ملی مسکن زمینه ساز تسریع در اجرای خانه های ویلایی و پروژه های کوتاه مرتبه می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: شهرک پرنیان در ۲۰ کیلومتری پردیسان محدوده امامزاده عبدالله (ع) قرار دارد که در آن دو مجموعه مجزا احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان یک اولویت و برنامه اساسی پیگیری می‌کنند، ادامه داد: در  شهرهای مرکزی  کشور روند ساخت۷۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد