Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شبکه عبری زبان امروز (شنبه) اعلام کرد، فرانسه اولین کشوری است که یائیر لاپید به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آنجا سفر خواهد کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، شبکه عبری زبان "کان" امروز فاش کرد، یائیر لاپید در اولین سفر رسمی خود به عنوان نخست وزیر کابینه موقت رژیم صهیونیستی به جای نفتالی بنت، ابتدای ماه آتی میلادی به فرانسه سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر در گفتگو با شبکه خبری "کان" اعلام کرده بود که در مورد اینکه در انتخابات آتی شرکت کند یا نه، هنوز تصمیم‌گیری نکرده است.

بنت گفته بود، آنچه در این مورد تعیین‌کننده است، شرایط سیاسی موجود و تعداد کرسی‌ها نبوده بلکه چگونگی بیرون آوردن اسرائیل از این چاله و این شکاف است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنج‌شنبه گذشته به اعضای حزب خود، "یمینا" گفت که در حال بررسی تصمیم برای کناره‌گیری از سیاست است و به زودی نتیجه آن را اعلام خواهد کرد.

قرار است کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) این هفته درباره برگزاری انتخابات رای‌گیری کرده و برگزاری پنجمین انتخابات ظرف سه سال اخیر را اعلام کند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: یائیر لاپید ، رژیم صهیونیستی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: یائیر لاپید رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح

وزیر خارجه فرانسه در سخنانی برنامه رژیم صهیونیستی برای حمله به «رفح» در جنوب نوار غزه را ایده مناسبی ندانست.

به گزارش ایسنا، یک منبع دیپلماتیک فرانسوی در این باره به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که «استفان سژورنه» وزیر خارجه کشورش در جریان دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: حمله به رفح ایده بدی است و هیچ مشکلی را حل و فصل نخواهد کرد.

سژورنه در دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی به وی گفت: انجام این کار (حمله به رفح) ایده بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه و انسانی در آنجا وجود دارد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه بر قطعی بودن حمله زمینی به رفح تاکید کرد و گفت که چه توافقی حاصل شود و چه توافقی به دست نیاید، ارتش رژیم اشغالگر وارد رفح خواهد شد.

رژیم صهیونیستی درحال زمینه‌چینی برای یورش به «رفح» است و در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم پیشتر اعلام کرده بود که طرح حمله زمینی به رفح را تایید کرده است.

رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی با آغاز حملات به شمال نوار غزه مدعی شد جنوب این منطقه تحت‌ محاصره امن است و ساکنان شمال می‌توانند به این منطقه بروند، اما با ادامه جنگ حملات زمینی و هوایی را نیز به جنوب نوار غزه و به‌ویژه خان یونس انجام داد تا بار دیگر آواره‌های فلسطینی را آواره کند.

این آوارگان پس از حملات به خان یونس در حال حاضر به رفح منتقل شده‌اند و رژیم صهیونیستی درصدد کوچاندن اجباری آنها به خارج سرزمین‌های فلسطین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس