Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@07:13:30 GMT

دیدار سعید عزت اللهی با رییس هیات فوتبال گیلان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۲۹۴۸

دیدار سعید عزت اللهی با رییس هیات فوتبال گیلان

سعید عزت اللهی در استانداری گیلان حاضر شد

سعید عزت اللهی بازیکن ارزنده تیم ملی فوتبال ایران طی نشستی با قربانعلی الماسخاله دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، در این دیدار سعید عزت اللهی از آخرین وضعیت خود در تیم باشگاهی و تیم ملی فوتبال ایران و وضعیت آمادگی دیگر ملی پوشان فوتبال ایران و گیلانیان حاضر گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر عزت اللهی (عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال) پدر، سعید عزت اللهی وی را در این دیدار همراهی کرد. پس از جلسه فوق حاضرین برای دیدار با دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان راهی استانداری شدند.

سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش و صادق  محرمی ۳ بازیکن ملی پوش، نمایندگان جامعه فوتبال استان گیلان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می باشند.

 

اخبار داغ 

شیمبا، حامد لک، منصوری و ایمان سلیمی در مس / رمزگشایی از پوستر تبلیغی رفسنجانی ها زنوزی: بیش از ۵۰ درصد مردم تهران هوادار تراکتور هستند؛ افراد پشت صحنه اجازه انتقال تراکتور به مس را نمی‌دهند کیلیان ام باپه: هدف پاری سن ژرمن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست؛ الخلیفی هنوز رئیس من است احتمال انتقال ماتیاس دلیخت به چلسی در ازای تیمو ورنر و پول نقد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سعید عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود نساجی به پایان رسید. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078783 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس