Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فدراسیون تیراندازی با کمان آسیا به انتخاب مجدد شعبانی‌بهار به عنوان رئیس این فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فدراسیون تیراندازی با کمان آسیا درخصوص انتخاب مجدد دکتر شعبانی‌بهار به عنوان رئیس فدراسیون تیروکمان ایران نوشت:

آقای غلامرضا شعبانی بهار با 34 رأی مجدداً برای یک دوره 4 ساله به عنوان رئیس فدراسیون تیروکمان ایران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون در تاریخ 04/03/1401 ساعت 10 صبح به وقت محلی جهت انتخاب ریاست فدراسیون برگزار شد که در نتیجه آقای غلامرضا شعبانی بهار با کسب 34 رأی به عنوان ریاست فدراسیون برای 4 سال دیگر انتخاب شد. نفر دوم و سوم به ترتیب آقای باقریان (22 رأی ) و خانم قاسم پور (یک رأی ).

آقای غلامرضا شعبانی بهار در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در تهران به عنوان استاد تمام در رشته مدیریت و برنامه ریزی ورزشی هستند.

ایشان از سال 2018 به عنوان رئیس فدراسیون تیروکمان ایران بوده و در دور جدید تا ماه May 2026  (خرداد 1405) ادامه خواهد داشت.

هدف اصلی ایشان در 4 سال آینده تقویت کادر مربیان، دانش افزایی و ارتقاء سطح مربیان در سطوح بین المللی، کسب سهمیه برای بازی های المپیک و کسب عناوین قهرمانی در جهان و آسیا، توسعه این رشته در ایران و ایجاد زیر ساخت‌ها در زمینه‌های این رشته است.

تغییرات عمده وی تمرکز بیشتر از گذشته به بعد قهرمانی تیم‌های ورزشی با هدف و کسب عناوین قهرمانی، کسب عناوین و پست‌های آسیایی و جهانی، حمایت از حضور داوران در عرصه‌های بین المللی، حضور فعال در مسابقات آسیایی و جهانی، توجه به فرآیند استعدادیابی، تمرکز به تیم‌های نوجوانان  و جوانان، بهره مندی از تجارب مربیان بین المللی و ارتقاء سطح فنی و تخصصی مربیان تیم‌های ملی و افزایش تعداد کمی کمانداران در سطح کشور است.

وی در پایان از حمایت مستمر مسئولین فدراسیون جهانی تیروکمان و کنفدراسیون آسیایی کمال تشکر را داشت.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شعبانی بهار عنوان رئیس شعبانی بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سازمان سنجش آموزش و کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ برای انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. 
در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً برای انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، برای مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟