Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین شب نجومی همزمان با تقارن بی نظیر سیاره های زحل، مشتری، ماه، مریخ، تیر و عطارد با حضور خانواده های علاقمند به نجوم در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز برگزار شد.

در این مراسم، علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت نجوم و آشنایی با اجرام آسمانی همچنین استفاده از ربات آسمان نورد و امکان رویت هر کدام از اجرام آسمانی با چشم مسلح، از دیگر ویژگیهای این شب تابستانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پس از ۲۰ سال، امکان رویت همزمان زحل، مشتری، مریخ، ماه، تیر و عطارد بدون چشم مسلح امکان پذیر بود.

موقعیت جغرافیایی و امکانات بی نظیر رفاهی و تفریحی این مجموعه، همچنین دسترسی آسان به تهران و البرز و ایجاد ظرفیت های مناسب برای حضور خانوادگی از ویژگیهای این شب نجومی بود.

بسیاری از شب های نجومی، نیمه های شب در دل کویر و با امکانات بسیار محدود رفاهی برگزار می شود، ولی ارایه خدمات رفاهی در کنار استفاده از امکانات تخصصی و اساتید مجرب، ویژگی خاصی به شب های نجومی کارخانه نوآوری البرز داده است.

شب های نجومی در کارخانه نوآوری البرز، به همت یکی از شرکت های خلاق مستقر در مجموعه و با هدف توسعه فرهنگی و در راستای فرهنگ سازی کارآفرینی، اشتغال و امیدآفرینی برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارخانه نوآوری البرز شب نجومی کارخانه نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قورمه سبزی نجومی شد

tags # غذای سنتی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود