Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام دهقان یار در گفت‌وگویی رادیویی درباره ماندگار شدن موسیقی مجموعه‌های خاطره انگیز برای دهه شصتی‌ها مثل خانه مادربزرگه، قصه‌های تا به تا، شهر موش‌ها، خانه سبز و همسران گفت: عوامل مختلف روی این مسئله تاثیر گذار است، ولی به نظر من تلفیق درست ایده‌های کارگردان و آهنگساز و موقعیت خوب شنیده و دیده شدن مجموعه روی ماندگاری و خاطره انگیز شدن آن موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این آهنگساز،  نزدیکی موسیقی فیلم این مجموعه‌ها به داستانی که اتفاق می‌افتد راز ماندگاری آن است.

او گفت: در مجموعه‌هایی مثل خانه سبز و همسران در ابتدا تلاش می‌کردم ذهنیت کارگردان را درباره مجموعه درک کنم که این با دیدن فیلم‌های مختلف به اتفاق کارگردان با موضوع نزدیک به فیلم و توجه به موسیقی متن این فیلم‌ها میسر می‌شد و بعد موسیقی فیلم را پیاده می‌کردم و بعد از تایید کارگردان کار ادامه می‌یافت و این فرآیند نشانه نزدیکی فکر کارگردان و آهنگساز است که روی موفقیت کار موثر است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه مادربزرگه مرضیه برومند رادیو صبا مجموعه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: گاهی گفته می‌شود که مجلس را عده‌ای تضعیف می‌کنند اما نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم. آنچه که تلفیق تصویب کرده است شفاف بوده و درباره ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم.

وی افزود: همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد و برادر عزیزم آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند، چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

حاجی بابایی تاکید کرد: جداول بودجه تحویل شده و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و همه آنها در اختیار هیات رئیسه قرار گرفته و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف و حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و تلاش می‌کنیم در عین صداقت برای شما عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید