Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم‌تیر و هفته‌ قوه قضائیه تاکید کرد که تروریست‌های روسیاه آلبانی نشین نیز هیچ‌گاه از آتش انتقام ۱۲ هزار شهید جنایات آنها در امان نبوده و نخواهند بود.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل خطیب به شرح زیر است:

«نام و یاد شهدای والامقام فاجعه جنایت کارانه هفتم تیر ۱۳۶۰ که به دستان خون چکان منافقین تروریست و با حمایت استعمارگران مدعی حقوق بشر به وقوع پیوست، تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن گرامی‌داشت سالگرد شهادت مظلومانه شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران صدیق حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)، فرارسیدن هفته‌ی قوه قضائیه را خدمت رئیس محترم آن قوه و کلیه قضات عدل گستر و کارکنان صدیق که با اعتقاد و انگیزه‌ای راسخ به تاسی از امیرالمومنین حضرت علی (علیه‌السلام) در راستای احقاق حقوق حقه ملّت عدالت‌خواه ایران اسلامی تلاش می‌کنند؛ تبریک می‌گوییم و از درگاه خالق دادگستر، تداوم توفیق خدمت در راستای تحقق آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را برای آن عزیزان مسئلت می‌نماییم.

مطمئناً سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد به عنوان ضابطین قضایی تمام کوشش و همراهی خود را در انجام رسالت خطیر حفظ امنیت این مرز و بوم و احقاق حقوق امّت شهید پرور به‌کار خواهند گرفت.

تروریست‌های روسیاه آلبانی نشین نیز هیچ‌گاه از آتش انتقام دوازده هزار شهید جنایات آنها در امان نبوده و نخواهند بود؛ گرچه هر روز بیش از پیش خود را در اختیار سران تروریسم رسمی و دولتی از قبیل ترامپ و مایک‌پنس و پمپئو قرار دهند. در حالیکه همین جانیان، خود هر روز بیش از گذشته در هراس بیشتر از خونخواهان سردار بزرگ اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی هستند.

این سنت الهی است که جنایت‌کارانی همچون منافقین و کارفرماهایشان، از عذاب الهی در امان نخواهند بود.»

انتهای پیام
                                                 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات بزرگداشت شهدای هفتم تیر هفته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزار شهید آیت‌الله مطهری در قم گلباران شد

همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم مزار شهید آیت‌الله مطهری در آیین خطبه خوانی خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) گلباران شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مزار شهید آیت‌الله مطهری در قم گلباران شد
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • با این ویتامین از پوکی استخوان در امان بمانید
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه