Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:05:26 GMT

۲۱ واحد پرورش آبزیان در شهرستان ساوه فعال است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۲۳۵۶۵

۲۱ واحد پرورش آبزیان در شهرستان ساوه فعال است

مجید شاه پسند در گفتگو با خبر نگار مهر، اظهار کرد: اکنون ۷ واحد تولید ماهیان زینتی در شهرستان ساوه فعال است که در سال گذشته ۳۸۱ هزار قطعه ماهی زنده‌زا و ۲۵۰ هزار و ۶۰۰ قطعه ماهی تخم گذار تولید کردند و در مجموع از این ۷ واحد تولید ماهیان زینتی ۶۳۱ هزار و ۶۰۰ قطعه ماهی تولید شده است.

وی افزود: ۱۴ واحد تولیدی ماهیان سرد آبی و گرم آبی مشغول به فعالیت هستند که ۲۴۶ تن ماهی تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور دام، آبزیان و شیلات جهاد کشاورزی ساوه تصریح کرد: به دلیل کم آبی و گرانی نهاده‌ها و خوراک ماهی، استقبال برای فعالیت در این حوزه کم شده و تولید نیز تا حدودی کاهش یافته است.

کد خبر 5523050

منبع: مهر

کلیدواژه: آبزیان پرورش ماهی ماهی زینتی بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اردبیل آمار کرونا هفته قوه قضاییه قوه قضاییه سنندج خراسان رضوی سفر استانی ویروس کرونا شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت

  سید محمد رضا سیدحسینی  در نشست قرارگاه مرکزی امنیت غذایی گفت:به همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید با این میزان جوجه ریزی سه هزار و ۹۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی سیستان و بلوچستان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در استان مشغول تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است