Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی ظهر امروز در دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و مدیران کل ادارات و دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: آماده همکاری با سرمایه‌گذاران خارجی در تبریز هستیم و از استاندار آذربایجان‌شرقی به سبب فراهم کردن مقدمات حضور سرمایه‌گذاران خارجی و سفرای کشورهای اروپایی در تبریز قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در رابطه با موضوع شهر جدید باسمنج، اگر اهالی آنجا راضی به الحاق این شهر به تبریز باشند، شهرداری منطقه ۹ را در آنجا مستقر کرده و یا برای ارائه خدمات بهتر منطقه‌ای جدید در آنجا ایجاد می‌کنیم.

رئیس شورای شهر تبریز تصریح کرد: پالایشگاه و پتروشیمی تبریز در بحث آلایندگی هوا همکاری لازم را ندارند و در کنار آن نیازمند همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز هستیم.

برگی اضافه کرد: امکانات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز وضعیت مناسبی نداشته و باید برای بهبود این حوزه تلاش کنیم.

وی ادامه داد: می‌توانیم از منطقه آزاد ارس خودروهای آتش‌نشانی و تجهیزات ایمنی آتش‌نشانی وارد کنیم.

برگی خاظرنشان کرد: حضور آقای استاندار در قرار خدمت شهرداری تبریز در مناطق ده‌گانه، علاوه بر ایجاد روحیه برای ما موجب تسریع در روند حل مشکلات مردم و مسائل شهر می‌شود.

وی یادآور شد: آقای هوشیار از زمان انتخاب به عنوان شهردار تبریز به صورت شبانه‌روزی پیگیر امور شهر تبریز بوده و شاهد اقدامات موثری در این خصوص بوده ایم.

رییس شورای شهر عنوان کرد: بسیاری از مشکلات ما با میراث فرهنگی با نشستی دو جانبه حل می‌شود و در مورد سازمان ورزش و تأکید استاندار بر تسریع در روند اجرایی این موضوع نیز قدردانی می‌کنیم.

 
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسول برگی تبریز رئیس شورای شهر تبریز پالایشگاه تبریز پتروشیمی تبریز الودگی هوای تبریز استانداری آذربایجان شرقی شورای شهر تبریز مدیریت واحد شهری باسمنج منطقه آزاد ارس آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی راه‌اندازی می‌شود که بخشی از فضای کارخانه قرار است توسط شهرداری اصفهان تجهیز و بهره‌برداری شود.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از وظایف اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان شهرداری اصفهان، پیش‌برد فعالیت‌های شهرداری در راستای توسعه کالبدی اکوسیستم کارآفرینی شهر است، این موضوع در طرح شورای اسلامی شهر با عنوان تقویت تولید و خدمات دانش‌بنیان در مدیریتی شهری تصویب شد و شهرداری موظف است از فضاهایی که در اختیار دارد به شکلی استفاده کند تا توسعه اکوسیستم کارآفرینی شهر اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه از سه سال گذشته همکاران ما در حوزه مدیریت پژوهش فضاهایی را شناسایی کردند تا بتوانیم شاهد این توسعه باشیم، افزود: در یکی از بخش‌ها با کمک سازمان فرهنگی شهرداری، تعدادی فرهنگ‌سرا به این کار اختصاص پیدا می‌کند، سال گذشته در منطقه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان فعالیت را آغاز کردیم، مقدمات انجام شده و مرکزی تحت عنوان «مرکز نوآوری اصفهان پیش‌رو» در ضلع شمالی این دانشگاه خواهیم داشت.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نظر داریم سال جاری با همکاری شرکت متروی اصفهان، یکی از ایستگاه‌های خط یک مترو را به مرکز نوآوری اختصاص دهیم، موافقت اولیه دریافت شده و مشغول دریافت مجوز هستیم.

نصوحی با بیان اینکه کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی راه‌اندازی می‌شود که بخشی از فضای کارخانه قرار است توسط شهرداری اصفهان تجهیز و بهره‌برداری شود، گفت: اولویت در این فضاها با موضوعات مدیریت شهری است و تلاش می‌کنیم شرکت‌هایی در این فضاها جذب شوند و حضور داشته باشند که کسب و کاری که قصد توسعه آن را دارند، متناسب با نیازهای مجموعه مدیریت شهری باشد.

کد خبر 747464

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود