Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست تخصصی "تاب‌آوری در بافت‌های مساله‌دار" به همت گروه پژوهشی مدیریت، برنامه‌ریزی شهری و منطقه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، نشست تخصصی تاب‌آوری در بافت‌های مساله‌دار از سلسله نشست‌های گروه پژوهشی مدیریت، برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی، روز دوشنبه ششم تیرماه 1401 به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر اسد اسدزاده، استاد و پژوهشگر دانشگاه بُن (آلمان) درباره "نظریه‌های متاخر در تاب‌آوری با تاکید بر وضعیت ایران" و دکتر اسماعیل صالحی، دانشیار دانشکده مهندسی محیط زیست دانشگاه تهران در ارتباط با "تاب‌آوری محیطی در نمونه بافت‌های مسئله‌دار" در این برنامه سخنرانی می‌کنند. دکتر ایرج قاسمی، عضو هیات علمی پژوهشگاه نیز مدیریت این نشست تخصصی را برعهده دارد.

همچنین تجربیاتی از "تاب‌آوری در روستاهای مناطق مرزی زهک"، "تاب‌آوری در توسعه های جدید شهری (مسکن مهر)" و "تاب آوری در محلات شهری" در این نشست ارائه می‌شود. 

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی، ثبت‌نام جهت حضور در این نشست که به صورت رایگان برگزار می‌شود، الزامی است. علاقمندان برای شرکت در نشست تا پایان روز یکشنبه پنجم تیرماه با شماره 66951593 داخلی 315 و 169 تماس بگیرند.

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جهاد دانشگاهی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی برگزار می شود تاب آوری نشست تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، توسعه آپارتمان نشینی و افزایش جمعیت در کلانشهرها مستمر است و این مسئله در حوزه مدیریت شهری به ویژه رفت و روب همچنین جمع آوری و انتقال زباله، کار شهرداری ها را در این بخش سخت کرده است. به گزارش تصویری یکی از شهروندان در منطقه مسکن مهر رازی کرمانشاه سطل‌های مکانیزه مملو از زباله است و چند روزی است که کار جمع اوری و انتقال آن به کندی صورت می‌گیرد و می‌توان گفت مدیریت شهری در این بخش به نوعی غافلگیر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
حدود ۱۰ روز است که زباله های بلوار مسکن مهر رازی ۲ جمع آوری نشده که باعث به وجود آمدن مشکلاتی اعم از بوی بد ، جمع شدن سگ های ولگرد ، آلودگی محیط و ... شده است.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه