Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-صدور بیمه نامه های مختلف بدون رویت مفاد آن و اخذ رضایت بیمه گذاران از سوی شرکت های بیمه قابل قبول نیست.
به گزارش خبرگزاری آریا، در اطلاعیه از سوی نهادناظر صنعت بیمه ضمن اعلام این مطلب، تاکید شده است: ارسال فرم بیمه نامه بدون اطلاع کامل بیمه گذاران برای تکمیل فرایند بیمه به هیچ وجه قانونی نیست و نمایندگان شرکت ها باید این مساله را مدنظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این اطلاعیه آمده است: شیوه صدور بیمه نامه باید در چارچوب قواعد قانونی باشد و هر گونه تخطی از آن فرایند صدور را با اشکال جدی روبرو خواهد کرد.
گفتنی است بر اساس قوانین بیمه ای پیش از صدور بیمه نامه، تطبیق مدارک و رویت تمامی تعهدات و پوشش های آن و اعلام رضایت توسط بیمه گذار الزامی است.
در پایان این اطلاعیه از شرکت های بیمه خواسته شده تا بر روند صدور بیمه نامه ها نظارت بیشتری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه صدور بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران

علی چاله‌چاله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : با توجه به هشدار‌های هواشناسی در خصوص وقوع بارش‌های سنگین از تاریخ ۱۰ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت ماه که هسته اصلی بارش‌ها از چهارشنبه تا شنبه خواهد بود، از کشاورزان استان تقاضا می‌شود تمهیدات لازم را جهت مراقبت از زمین‌های کشاورزی، باغات و دام‌های خود بکار گیرند.

علی چاله‌چاله افزود: کشاورزان برای جلوگیری از خسارت احتمالی باید آبیاری مزارع را در مناطق دربرگیرنده بارندگی ها، بویژه در مزارع غلات جهت جلوگیری از خوابیدگی مزارع، بیماری‌های قارچی و زنگ گندم به تاخیر بیندازند.

وی اضافه کرد: بهره برداران از سمپاشی مزارع و باغات خود طی این بازه زمانی اجتناب کرده و نسبت به پاکسازی مسیر آب مزارع و باغات و کانال‌ها اقدام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: کنترل رطوبت انبار‌ها جهت جلوگیری از بیماری‌های قارچی، بسته نگه داشتن دریچه گلخانه‌ها در هنگام کاهش دما و بارش‌ها و پاکسازی، تنظیم و کنترل دریچه‌های ورودی و خروجی آب استخر‌ها نیز باید در اولویت قرار گیرد.

چاله‌چاله با بیان اینکه لازم است دامداران و عشایر استان نیز طی این مدت از عبور دام‌ها در ارتفاعات اجتناب کرده و دام ها، علوفه و خوراک دام و طیور را به اماکن سرپوشیده منتقل کنند یادآور شد: زنبور داران نیز تمهیدات لازم را جهت مراقبت از کندو‌ها در زمان بارندگی‌ها اعمال کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران