Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، دکتر ترحم مصری روز شنبه گفت: شورای گسترش آموزش عالی راه‌اندازی رشته فلسفه معاصر در مقطع کارشناسی ارشد را در این دانشگاه مصوب کرده است.

وی اظهار کرد: هفته گذشته نیز شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی با ایجاد یک‌رشته کارشناسی ارشد و یک‌رشته دکتری در این دانشگاه بطور قطعی موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رشته علوم و مهندسی آب - آبیاری و زهکشی در مقطع دکتری تخصصی یکی از این رشته‌ها است که به‌صورت روزانه از مهرماه سال جاری دانشجو پذیرش می‌شود و نحوه آموزش این رشته آموزشی - پژوهشی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دومین رشته هم‌رشته زبان و ادبیات فارسی گرایش آموزش زبان فارسی است که در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته با ایجاد آن موافقت قطعی شده است، تصریح کرد: در این رشته هم به‌صورت روزانه از مهرماه دانشجو پذیرش خواهد شد و نحوه آموزش این رشته هم آموزشی - پژوهشی خواهد شد.

دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۵۷ با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش ۳۸ دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در ۲۰۱ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود ۱۱ هزار دانشجو دارد که در ۱۱ دانشکده مشغول تحصیل هستند. 

برچسب‌ها دانشگاه محقق اردبیلی رشته های دانشگاهی دانشجو اردبیل دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه محقق اردبیلی رشته های دانشگاهی دانشجو دانشگاه محقق اردبیلی رشته های دانشگاهی دانشجو اردبیل دانشگاه کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند

غفور حضوری در بازدید از اردوگاه فرزندان امام (ره) اردبیل اظهار کرد: تا پایان سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه به صورت رایگان در اردو‌های تفریحی و تربیتی شرکت خواهند کرد.

او با اشاره به حضور شرکت کنندگان در اردوی تربیتی و تفریحی دانش آموزان مدارس منتخب در محلات هدف حاشیه نشین خاطرنشان کرد: این اردو‌ها با محوریت کانون‌های فرهنگی – تربیتی نور و شهید رجایی برگزار شد و امید و نشاط را دو رهاورد مهم اردو‌های تربیتی وتفریحی دانش آموزان ایجاد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: با شرکت در این اردوها، دانش آموزان در کنار دریافت مهارت‌های کارجمعی، ارتباط اجتماعی، تاب آوری، نوع دوستی و زندگی در شرایط سخت، امید و نشاط را در وجود خود تقویت و با روحیه مضاعف در جریان تعلیم و تربیت قرار می‌گیرند.

حضوری ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام یافته و با حمایت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور تا پایان سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه به صورت رایگان در اردو‌های تفریحی و تربیتی شرکت خواهند کرد که در جای خود کم سابقه است.

او ادامه داد: اردوی تفریحی و تربیتی دانش آموزان محلات هدف حاشیه نشینی در قالب تفاهم نامه همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و سازمان امور اجتماعی کشور در محل اردوگاه‌های فرزندان امام و مقدس اردبیلی برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟