Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این‌که شاگردانش عملکرد قابل قبولی مقابل کانادا داشتند، گفت: کانادا با سرعت بالایی بازی کرد و بازیکنان ایران توانستند این تیم خوب را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ایران برابر کانادا گفت: رقابت بسیار خوبی بود و خدا را شاکرم که بازیکنان ایران توانستند تیم خوب کانادا را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والیبالیست‌های کانادا با سرعت بالایی بازی می‌کردند و عملکرد خوبی داشتند. ارتفاع توپ‌ها به شدت پایین و کنترل روی تور بسیار سخت بود.

او ادامه داد: بازیکنان ایران خواسته‌های کادر فنی را خوب اجرا کررده و کار پاسور آن‌ها را سخت کردند. باید بگویم که پاسور اول در ست سوم بیرون از زمین قرار گرفت و مربی از پاسور دومش استفاده کرد.

عطایی در پایان گفت: در مجموع بازیکنان بازی قابل قبولی داشتند و هفته دوم را با پیروزی به پایان رساندیم. امیدوارم در هفته سوم و مسیر سختی که در چهار بازی باقی مانده پیش روست، بازیکنان ایران بتوانند روند رو به رشد خود را ادامه دهند و بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال 2022 بازیکنان ایران قابل قبولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرعه کشی مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان به میزبانی آرژانتین برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۲۰ تیم حضور دارند که در ۶ گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. پس از برگزاری قرعه کشی این مسابقات، تیم واترپلو کمتر از ۱۸ سال ایران در گروه (سه) با تیم‌های چین و کانادا همگروه شد.

 

دیگر خبرها

  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن