Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بانک ملی ایران سال گذشته در راستای تقویت امنیت تامین غذا در کشور، اقدام به پرداخت تسهیلات به شرکت های فعال این صنعت در استان خوزستان کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، شرکت بهین گوشت حلال اروند در سال گذشته مبلغ 400 میلیارد ریال تسهیلات از این بانک دریافت کرده است.زمینه فعالیت این شرکت، پرواربندی و ذبح دام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بانک همچنین مبلغ 250 میلیارد ریال تسهیلات به «شرکت صنایع غذایی تک نان جنوب» پرداخت کرده است.این شرکت نیز در زمینه تولید انواع نان صنعتی فعال است.
 مبلغ 130 میلیارد ریال نیز به «شرکت تولیدی آرد غنچه اهواز» تسهیلات پرداخت شده است.این شرکت در زمینه تولید آرد فعالیت دارد.
در این راستا «شرکت گلوکزان کرخه» که در زمینه تولید محصولات فرآوری ذرت فعالیت دارد،مبلغ 100میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کرده است.
همچنین«شرکت عمران صنعت تجارت خلیج فارس» که در زمینه پرورش ماهی فعال است نیز مبلغ 113 میلیارد ریال از بانک ملی ایران تسهیلات دریافت کرده است.
با توجه به تامین امنیت غذا در کشور، بانک ملی ایران در استان های مختلف اقدام به حمایت از تولیدکنندگان این صنعت کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک ملی ایران بانک ملی ایران میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی