Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-عملیات حج 1401در شهر فرودگاهی امام از 21 خرداد تا سوم تیرماه، بیش از 7 هزار زائر بود که با 29 پرواز به مدینه منوره و جده صورت گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی، از آغاز عملیات اعزام حجاج تا تاریخ سوم تیرماه 1401 در مجموع 29 پرواز به سرزمین وحی برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اطلاعات منتشره از 29 پرواز انجام شده 10 فروند پرواز عازم فرودگاه جده و 19 فروند نیز به مدینه منوره اعزام شده اند.
تعدادحجاج اعزام شده از تاریخ 21خرداد ماه تا سوم تیرماه 1401 در مجموع هفت هزار و 249 نفر اعلام شده است که از این تعداد دو هزار و 508 نفر عازم جده شده اند و چهار هزار و 741 زائر بیت الله الحرام نیز به مدینه منوره عزیمت کردند و میزان بار همراه حجاج تا این زمان 158هزار و 888 کیلوگرم گزارش شده است.
گفتنی است؛ در عملیات حج امسال فرودگاه بین المللی امام با اعزام10هزار و 708 زائر  با 48 پرواز بیشترین خدمات رسانی را به زائران بیت الله الحرام ارائه می‌دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرودگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره

 حجت الاسلام غلامرضا حاجبی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.

حجت الاسلام حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.

جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام