Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند عصر امروز امروز در حاشیه برگزاری جلسه هم اندیشی اراضی دولتی برای خدمات رسانی بهتر که با حضور نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل درمان سازمان تأمین‌ اجتماعی و دیگر مسؤولان برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه برخی زمین هایی که به صورت آموزشی، ورزشی و درمانی در نظر گرفته شده بود، چندین سال، عملیات اجرایی آنها آغاز نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هماهنگی های لازم در خصوص نحوه واگذاری زمین ها با مدیرکل راه و شهرسازی انجام شد که تصمیمات خیلی خوبی انجام شد.

فرماندار دماوند به مشکلات رودهن اشاره و بیان کرد: با تصمیماتی که گرفته شد و با هماهنگی هایی که با شهرداری رودهن انجام دادیم مقرر شد زمین واگذار شود تا در رودهن درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی احداث شود.

طاهرخانی ادامه داد: هماهنگی های لازم جهت ساخت مجتمع آموزشی در شهرک پونا رودهن انجام شد و در این منطقه مشکل خاصی نخواهیم داشت که این مجتمع شامل سه مدرسه مجهز آماده خدمات رسانی به دانش آموزان خواهد بود.

وی درخصوص طرح‌های دماوند گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی در دماوند هم چندین سال به وقفه افتاده بود و با هماهنگی های لازم قرار شد سازمان تأمین اجتماعی در آینده نزدیک عملیات عمرانی خود را آغاز کنند و چه در دماوند و چه در رودهن تا ۶ ماه آینده پروژه عمرانی را آغاز و تا سه سال آینده تحویل خواهند داد.

فرماندار دماوند به موضوع آرامستان اشاره و ادامه داد: یکی از پیگیری های به حق مردم دماوند، آرامستان بود که مقرر شد زمینی به شهرداری اختصاص و ساخت آرامستان جدید آغاز شود.

وی تصریح کرد: سپاه شهرستان اعلام آمادگی کرد که اگر زمینی با کاربری درمانی و ورزشی در اختیار قرار داده شود، آمادگی ساخت درمانگاه و مکان ورزشی را در منطقه کم برخوردار همانند مسکن مهر را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند مدیرکل درمان سازمان تأمین اجتماعی تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

کد خبر 6090996 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن