Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان حوزه حج و زیارت مطابق روال معمول؛ امروز نیز بخشی از برنامه‌های کاری خود را به دیدار با زائران کشورمان در مدینه منوره اختصاص دادند.

به گزارش ایران اکونومیست از پایگاه اطلاع رسانی حج، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی و رئیس سازمان حج و زیارت دکتر سید صادق حسینی از هتل «باین وود» ‌در نزدیکی حرم نبوی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هتلی ده طبقه که بیش از ۵۴۰ نفر از زائران کشورمان از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قزوین و اردبیل را درخود جای داده است.

دراین هتل زائران ۵ کاروان حضور دارند که شماری پس از شرکت در نماز جماعت مسجدالنبی به هتل بازگشته و درکنارهم مشغول خوردن غذا بودند و گروهی هم بتدریج وارد هتل میشدند. 

محمد رسول یوسفی زائر مشهدی گفت: امکانات در حد مقدورات خوب است و ما زائران با توجه به نزدیکی محل اسکان به مسجد النبی به راحتی به زیارت می رویم. دست اندرکاران کاروان و هتل نیز تلاش دارند زمینه ای فراهم کنند تا ما از فرصت زیارت بیشترین بهره را ببریم.

سعید مصدق عنبرانی دیگر زائر مشهدی از افزایش هزینه ها سوال کرد و در این خصوص نامه ای را به جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت داد، سید علی علوی به وضعیت هتل و نبود سالن اجتماعات اشاره کرد و خوش طینت زائر اردبیلی هم گفت با وجود برخی کاستی ها، تلاش مجموعه عوامل کاروان ها و هتل برای ارائه خدمات مناسب به زائر ستودنی است. 

جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت وضعیت حج امسال را برای زائران تشریح کردند و با توضیحات مبسوط به هریک از مطالب مطرح شده پاسخ دادند که به نظر می آمد برای زائران قانع کننده بود واشاره کردند که از مطالب عنوان شده اطلاع نداشتند.

چند نفر از بانوان زائر نیز درخواست داشتند که برخی اقلام ازجمله مواد بهداشتی و شوینده بیشتر توزیع شود که جواد شاد جانشین ستاد مدینه که در این بازدید حاضر بود بلافاصله به مدیران کاروان ها و مجموعه دست اندرکاران این هتل تذکر داد که این اقلام بیشتر در اختیار زائران قرار گیرد.

در هنگام خروج از هتل، مادر شهید مدافع حرم سید محمد حسینی زاده که تنها به حج مشرف شده بود به گفتگو با جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پرداخت و دغدغه خود را در مورد تنها بودن در این سفر و انجام درست اعمال حج مطرح کرد که حجت الاسلام والمسلمین رکن الدینی تاکید کرد نگران اعمال و ماسک خود نباشد و زائران جوان به او کمک خواهند کرد و همه عوامل کاروان نیز تلاش دارند که زائران با حجی مقبول و خاطره ای خوش به کشور بازگردند.

در این بازدید باوجود اشاره به برخی محدودیت ها؛ اکثریت زائران از کیفیت خدمات ارائه شده ابراز رضایت داشتند و برخورد عوامل اجرایی و میهمانداران را خوب توصیف می کردند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مدینه ، حج ۱۴۰۱ ، سید صادق حسینی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدینه حج ۱۴۰۱ سید صادق حسینی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۲۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند

وحید اسکندری در گفت و گو با خبرنگار مهر از اعزام ۸۵ زائر گیلانی به سرزمین وحی خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز زائران گیلانی از تهران به سمت جده پرواز کردند.

وی با بیان اینکه طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روزه است، افزود: زائران پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه استقرار می‌یابند و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می‌کنند.

اسکندری ادامه داد: زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان نیز ۱۲۰ و ۱۳۵ نفر سوم خرداد ماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم خواهند شد.

مدیر حج و زیارت گیلان تصریح کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.

وی گفت: ۶۳۰ نفر زائر حج تمتع امسال از گیلان را ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد تشکیل می‌دهند که از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

کد خبر 6089949

دیگر خبرها

  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است